فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

سال تحصیلی جدید با 19731 دانش آموز در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز خواهد شد

کد خبر: 295491
|
12:18 - 1395/06/14
نسخه چاپی
سال تحصیلی جدید با 19731 دانش آموز در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز خواهد شد
اسلام آبادخبر: فرمانداراسلام آبادغرب گفت: سال تحصیلی جدید با 19731 نفر دانش آموز و بیش از 2000 نفر فرهنگی سازمان یافته در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز خواهد شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  باحضور فرماندار شهرستان جلسه شورای آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

 

در این جلسه فرمانداراسلام آبادغرب  در سخنانی بیان داشت: سال تحصیلی جدید با 19731 نفر دانش آموز و بیش از 2000 نفر فرهنگی  سازمان یافته در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد:  در سال گذشته شورای آموزش و پرورش افتخارات مهمی همچون عنوان مدیر نمونه کشوری در بین ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور توسط مدیر این شهرستان و همچنین  کسب رتبه زیر 1000 برای 31 نفر از دانش آموزان در کنکور سراسری و عناوین مختلف کشوری  گوشه ای از این افتخارات است.

 

افشین کریمی گفت:  از آغاز مهرماه نظارت ها  باید با توجه به شرایط سخت افزاری و نرم افزاری با دقت انجام شود تا بتوانیم با توجه به استعدادهای درخشان دانش آموزان این شهرستان یک گام به جلو حرکت کنیم .

 

وی افزود:  انتظار داریم امسال حضور دستگاههای حمایتی و بویژه خیرین همیشه فداکار در تهیه ملزومات آموزشی برای دانش آموزان نیازمند  از سالهای قبل پررنگ تر باشد.

 

کریمی تصریح کرد: باید در سال جدید تحصیلی شاهد شکوفایی و رشد بیشترآموزشی و تربیتی دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد