توسط اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان صورت گرفت/

تجلیل از فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 295472
|
16:49 - 1395/06/11
نسخه چاپی
تجلیل از فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: طی دیداری توسط مدیر و کارکنان اداره ارشاد اسلام آبادغرب با حضور تنی چند از اصحاب رسانه از فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، طی دیداری مدیر و کارکنان  اداره ارشاد اسلام آبادغرب با حضور تنی چند از اصحاب رسانه  از فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب تجلیل بعمل آوردند.

 

بر اساس این گزارش؛ رضا عباسی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب ضمن تشکراز زحمات کلیه نیرو های پلیس در برخورد با اخلال گران نظم ، حرکت اخیر این نیرو در شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و  زورگیران خشن را امری مهم در ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه دانست وی گفت ما مدیران شهرستان وظیفه داریم  به نمایندگی از مردم شهیدپرور شهرستان از زحمات بی شائبه پلیس قدردانی نمائیم.

 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در سخنانی با اشاره به سابقه کهن  شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مردم این شهرستان از بهترین و شریف ترین مردمان ایران زمین هستند و با وصف مشکلات اقتصادی مهمان نوازی ایشان در کل کشور زبانزد خاص و عام می باشد.

 

وی با بیان اینکه؛ حضور مردم در کنار پلیس باعث انگیزه مضاعف به این جان بر کفان می شود، افزود: کشور های غربی با وجود تجهیزات پیشرفته و فضای امنیتی شدید  مشکلات زیادی دارند اما در کشور ما به برکت خون شهدا ، مقام معظم رهبری، نیرو های نظامی و انتظامی و مردم  امنیت در کشور برقرار است و همین آرامش مردم برای ما بهترین پاداش است چون ما خودمان از همین مردم هستیم و خانواده ما نیز در این جامعه زندگی می کند.

 

در پایان این دیدار، رضا عباسی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب با اهداء لوح تقدیر از فرمانده انتظامی شهرستان تجلیل بعمل آورد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد