فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

بهره برداری و افتتاح ۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در اسلام آباد غرب

کد خبر: 295421
|
10:19 - 1395/06/03
نسخه چاپی
بهره برداری و افتتاح ۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب از بهره برداری و افتتاح ۳۰ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 187 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت در اسلام آباد غرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، افشین کریمی از افتتاح ۳۰ طرح عمرانی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: ۳۰ طرح عمرانی با  اعتباری بالغ بر 187  میلیارد ریال  در شهرستان اسلام‌آباد غرب در هفته دولت آماده افتتاح و بهره برداری است.

 

فرماندار شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به آغاز افتتاح گازرسانی به ۶ روستای این شهرستان گفت: برای افتتاح و بهره‌برداری این پروژه گازرسانی مبلغ ۳۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

کریمی با بیان اینکه یکی دیگر از طرح‌های عمرانی این شهرستان در هفته دولت افتتاح لوله‌کشی آب شرب روستایی با اعتبار ۷ میلیارد ریال است، عنوان کرد: مبلغ ۹ میلیارد ریال برای آسفالت، جدول‌گذاری، ایجاد پارک و بوستان روستایی در بخش مرکزی و حمیل تخصیص یافته است.

 

وی از اختصاص ۸ میلیارد ریال برای سه طرح کشاورزی شامل دو سیستم آبیاری نوین و گاوداری شیری ۲۰ رأسی در شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و اظهار کرد: در این هفته همچنین طرح هادی دو روستا با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، آسفالت معابر شهری با مبلغ ۲۷ میلیارد ریال و روکش آسفالت به طول ۸ کیلومتر با مبلغ ۶۷ میلیارد ریال به افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

 

فرماندار اسلام‌آباد غرب با اشاره به اینکه در این هفته نیز سالن ورزشی به اعتبار ۱۷ میلیارد ریال و خانه معلم با اعتبار دو میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، گفت: سه باب منزل مسکونی ویژه مددجویان با اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال در این هفته افتتاح می‌شود و مبلغ ۱۳ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق اختصاص یافته است.

 

وی خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، خانواده شهدا و افتتاح آثار هنری هنرمندان از دیگر برنامه های  فرهنگی شهرستان اسلام‌آباد غرب در هفته دولت می باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد