به مناسبت آغاز هفته دولت صورت گرفت/

افتتاح پروژه برق رسانی به مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب/دیدار با امام جمعه و جانبازان70 درصد شهرستان

کد خبر: 295420
|
09:57 - 1395/06/03
نسخه چاپی
افتتاح پروژه برق رسانی به مسکن مهر طلاب اسلام آبادغرب/دیدار با امام جمعه و جانبازان70 درصد شهرستان
اسلام آبادخبر: به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان ضمن افتتاح چندین پروژه با امام جمعه و 2 تن از جانبازان 70 درصد شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت آغاز هفته دولت فرماندار و مدیران ادارات اسلام آبادغرب  با  امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

 

در این دیدارفرماندار شهرستان در سخنانی به برخی خدمات دولت در سطح کشور و متعاقب آن اجرای عملیاتی و 90 درصدی مصوبات سفر مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: در این هفته بیش از 30 طرح و پروژه در بخشهای عمران شهری ،عمران روستایی ،خدمات ،کشاورزی،ورزش، امور مذهبی و دینی،راه سازی و.... با اعتباری بالغ بر 187 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ،استانی،سفر رهبر معظم انقلاب به استان به بهره برداری می رسد  و شاخص این پروژه ها خدماتی است که دولت تدبیر و امید  برای مناطق محروم و بویژه روستاها ارائه کرده است.

 

در ادامه این حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان با تبریک هفته دولت و قدردانی از خدمات انجام گرفته توسط فرماندار و مدیران شهرستان در سخنانی پیرامون ارائه خدمت مطلوب و اخلاق اداری به ارباب رجوع سخنانی ایراد نمود.

 

در ادامه برنامه های این روز مسئولین به دیدار دو نفر از جانبازان 70 درصد رفتند و با تبریک هفته دولت از زحمات و از جان گذشتگی خانواده ایثارگران قدردانی و به این عزیزان ادای احترام نمودند.

 

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، باحضور فرمانداراسلام آبادغرب، مدیر اداره برق و تنی چند از مسئولین شهرستان  پروژه برق رسانی مسکن مهر طلاب(شهرک نور)  با اعتبار 230 میلیون تومان افتتاح گردید.

 

گفتنی ست؛ افتتاح نمایشگاه کاریکاتور و نقاشی در کتابخانه ولایت دیگر از دیگر برنامه های اولین روز هفته دولت در اسلام آبادغرب  بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد