با حضور ائمه جماعات و خادمین مساجد:

همایش روز جهانی مسجد در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 295417
|
12:36 - 1395/06/01
نسخه چاپی
همایش روز جهانی مسجد در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: صبح امروزهمایش روز جهانی مسجد با حضور ائمه جماعات و خادمین مساجد در مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم روز جهانی مساجد با حضورمسئولین شهرستان، ائمه جماعات،خادمین مساجد و مسئولین کانون های فرهنگی در مسجد صاحب الزمان (عج) اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت روز جهانی مسجد اظهار کرد: برکسی پوشیده نیست مسجد پایگاه مردمی مقاومت و حرکت فرهنگی و اجتماعی می باشد.

 

وی افزود: امروزه دشمن متوجه شده که رمز موفقیت انقلاب اسلامی و جوانان ما برخواسته از اعتقادات و باور های دینی است که محل شکل گیری آن در مساجد است .

 

محمدی تاکید کرد: دشمنان ما امروزه از طریق جنگ نرم و با هدف تغییر باور ها و سست کردن اراده جوانان وارد شده اند لذت باید نسبت به این امر حساسیت ویژه ای داشته باشیم و هدف اصلی دشمن دور کردن جوانان از مسجد است .

 

در ادامه حجت الاسلام کرمی مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظه العالی) اظهار داشت: در مسجد علاوه بر فرهنگ باید سیاست هم باشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اسلام آباد غرب به افزایش قاریان و حافظان  قرآن و مجالس قرآنی در سطح مساجد تاکید کرد و در خصوص معضلات و مشکلات امامان جماعت در مساجد پرداخت.

 

وی افزود:شهدای ما از دل مساجد پرورش یافتند و امروزه که جنگ نرم است ما باید برای جذب جوانان در مساجد اهتمام و وحدت بیشتری داشته باشیم.

 

در پایان این همایش از ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد با اهدای هدایایی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد