امام جمعه کرمانشاه:

پشتوانه پیشرفت‌های نظام بر فرهنگ دینی است/لزوم افزایش توان دفاعی

کد خبر: 295401
|
16:14 - 1395/05/29
نسخه چاپی
پشتوانه پیشرفت‌های نظام بر فرهنگ دینی است/لزوم افزایش توان دفاعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تاکید بر لزوم افزایش قدرت دفاعی نظام گفت: استقلال فرهنگی نظام مایه عصبانیت آمریکا و نیز پیشرفت‌های نظام شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی و پرهیز از معصیت اظهار داشت: افزایش توان دفاعی برای مقابله با دشمن ضروریست و باید همیشه در اوج آمادگی و توان دفاعی باشیم.

 

امام جمعه کرمانشاه به اقدامات توطئه‌گرانه آمریکا برای ضربه زدن به قدرت نظامی و دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند نقشه‌های شوم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد.

 

آیت‌الله علما همچنین از تلاش و عملکرد ارزشمند و بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی برای انهدام جمعی از تروریست‌های مزدور در کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: دشمن هر لحظه در اندیشه لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 

امام جمعه کرمانشاه ضمن تاکید بر افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی یادآور شد: نیروهای  پرتلاش امنیتی و نظامی برای مقابله با دشمنان همیشه آماده‌اند و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان راخنثی می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تاکید بر افزایش توان دفاعی و قدرت نظامی در کشور بیان کرد: هفته دولت را در پیش داریم و دولتمردان در این هفته باید مردم را اقدامات و عملکرد خود را در عرصه‌های مختلف مطلع سازند.

 

آیت الله علما در ادامه خطبه‌ها بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ استقلال اقتصادی نظام را یادآور شد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و رسیدن به خودکفایی است و لذا این مهم باید در اولویت قرار داده شود.

 

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین ضمن تاکید بر مسئله استقلال فرهنگی در نظام بیان کرد: آمریکا از فرهنگ دینی جمهوری اسلامی ایران عصبانی است. ایران در پرتو فرهنگ غنی‌اش همواره به پیشرفت‌های محسوس و مهمی در زمینه‌های دفاعی و نظامی و هسته‌ای رسیده است.

 

امام جمعه کرمانشاه تحکیم بنیان خانواده را ضروری دانست و افزود: فرهنگ عفاف و حجاب باید در خانواده‌ها نهادینه شود همچنین شرایط جامعه لزوم شناسایی آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آن را می‌طلبد.

 

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت رحلت آیت الله سید مجتبی میبدی بیان کرد: مرحوم آیت الله میبدی روحانی و عالمی عالیقدر و خوشنام بود و خداوند بر علو درجات ایشان بیفزاید.

 

آیت‌الله علما جنایت‌های آمریکا و آل خلیفه بر مردم مظلوم جهان را یادآور شد و تاکید کرد: جنایات این دشمنان محرز است و ما موظف هستیم تا این جنایت‌ها را به مردم جهان نشان دهیم تا دنیا اوج جنایت این ستمگران علیه بشریت را ببینند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد