امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه

مسئول این دولت هنوز دارد حقوق 300 میلیونی می گیرد اما پول کشاورزی که محصولش را به دولت داده نمی دهند/ اینها دارند به کجا می روند که حتی برای امام رضا (ع) هم حریم قائل نیستند؟

کد خبر: 295400
|
16:40 - 1395/05/29
نسخه چاپی
مسئول این دولت هنوز دارد حقوق 300 میلیونی می گیرد اما پول کشاورزی که محصولش را به دولت داده نمی دهند/ اینها دارند به کجا می روند که حتی برای امام رضا (ع) هم حریم قائل نیستند؟
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: اگر دولتمردان ما بخواهند رو در روی مرجعیت بایستند واهانت به ولی امر مسلمین را عادی بکنند همین جوانان حزب اللهی کرمانشاه جواب آنها را خواهند داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته اسلام آبادغرب، اظهار داشت: این تریبون یک امانتی است که در اختیار ما گذاشته شده و ما حقوق بگیر کسی نیستیم تا بتوانیم برای بیان حق و حقیقت به راحتی حق را بر زبان جاری کنیم.

 

وی افزود: ما جان خود را فدای حکومت اسلامی و ولی فقیه  می کنیم اما از بیداد های که در جامعه ما روا داشته می شود غافل نیستیم و اعتراض هم می کنیم و این اعتراض ها به اصل مقدس بودن نظام لطمه ای وارد نمی کند.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ما یک مسئولیتی داریم و قرار نیست، گاهی اشتباهات بزرگی که به شکل ظلم و ستم در کشور انجام می شود را نادیده بگیریم، ما مسئله فیش های نجومی را فراموش نمی کنیم چون به آنها رسیدگی نشد کسانی که سرمایه این مردم مظلوم را خوردند هنوز سر کار های خودشان هستند و هنوز هم دارند پول این مردم را مثل زالو می مکند.

 

وی افزود: کشاورزانی که ماهها قبل گندم خودش را تحویل داده هنوز هیچ پولی از دولت دریافت نکرده است  اما اینها هنوز دارند با ماهی 300 میلیون زندگی می کنند، کشاورزانی که در منطقه هرسم محصولات آنها در آتش سوخت و باید زود تر به آنها خسارت داده می شد هنوز داده نشده و هنوز زالو صفت ها حقوق های نجومی خود را دریافت می کنند، مطمئن باشید کسانی که ماهی 200 میلیون تومان حقوق می گیرند یک روز هم تأخیر نمی افتد و آن کارگر مظلوم است که حق و حقوقش به تاخیر می افتد، این ظلمی که هست مربوط به کسانی است خودشان را مقدس می دانند و خودشان را به نظام جمهوری اسلامی چشپانده اند.

 

حجت الاسلام محمدی پور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مقدس است و با خون شهدا آبیاری شده اما افرادی نامقدس وارد بدنه نظام شده اند و در آستانه ای نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری عزل و نصب های عجیب و غریبی در بدنه دولت در شهر های مختلف صورت می گیرد که معلوم است دارند  برای انتخابات بعدی زمینه سازی می کنند نه برای دلسوزی مردم.

 

وی با انتقاد به سخن یکی از فرمانداران کشور در روز معارفه اش، گفت:  مگر نه اینکه امام(ره) فرمود؛ اسلام، اسلام پا برهنگان است، پس چرا برخی در کشور اسلام سرمایه داری و اسلام آمریکایی را ترویج می کنند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب اظهار کرد: من دیدم وزیر این مملکت به اسلام آبادغرب آمد، وقتی یکی از اسلام آبادی ها خواست با او درد و دل کند گفت: من به حرف های تو گوش نمی دهم سرش داد زد و رفت، وزیر یک مملکت اجازه  نمی دهد مردم با او درد دل کنند، ما انقلاب نکردیم که به اینجا برسیم.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد:  در سخنرانی 22 بهمن سال گذشته گفتم، یکی از فرمانداران یکی از شهرستان های استان به آقا و مولای ما توهین کرده و گفتم که استاندار به نماینده ولی فقیه در استان قول داده که بعد از انتخابات وی را عزل کند، حالا خبر دار شده ایم که استاندار نه تنها این شخص را عزل نکرده بلکه  ارتقاء مقام داده است.

 

وی اضافه کرد: کسی که در فتنه 88 دست داشته و امروز هم با توهین به رهبری دستمزد گرفته، هم پست و هم حقوقش بالاتر رفته است، پس آیا چنین استانداری باید سر جایش بماند؟!

 

محمدی پور گفت: 5 ماه پیش جوانان حزب الهی کرمانشاه گفتند که می خواهیم کفن بپوشیم برویم درب فرمانداری آن شهر، گفتیم به احترام نماینده ولی فقیه آرام باشید جو استان را بهم نریزید و گوش کردند، اما دولتمردان ما فراموش کردند که چیزی که باعث شد شاه از سلطنت به زیر کشیده شود و حکومت  پادشاهی در ایران نابود شد بخاطر توهینی بود که در روزنامه اطلاعات به امام شده بود.

 

وی تصریح کرد: ملت به خاطر نان و آب و سیب و پرتقال انقلاب نکردند، انقلاب به خاطر دین و مرجعیت بود، شاه رودر روی مرجعیت ایستاد و ملت صلاح دانستند که این شاه باید برود حالا اگر دولتمردان ما بخواهند رو در روی مرجعیت بایستند واهانت به ولی امر مسلمین را عادی  بکنند همین جوانان حزب اللهی کرمانشاه جواب آنها را خواهند داد.

 

محمدی پور بیان داشت: 10 ماه است که استاندار به این استان آمده است، 4 مرتبه ائمه جمعه استان به ایشان پیغام دادند که یک جلسه برای حل مشکلات شهرستان ها با ائمه جمعه شهرستان های  استان بگذار تا حالا زیر بار نرفته ، یعنی چه؟  که یک استاندار نمی خواهد ائمه جمعه شهرستان ها را از نزدیک ببیند، بعد از این که ائمه جمعه خواستند مسئله را مطرح کنند برای آنها هدیه فرستاده و ائمه جمعه هدایا را رد کردند، آیا ما انقلاب کردیم که به اینجا برسیم.

 

وی اضافه کرد: اگر در بین شاهان گذشته موفقیتی بوده بخاطر مشورت با علما بوده، شیخ بهایی و خواجه نصیر توسی مشاور بوده اند،شاهان گذشته اگر توانستند حکومت خود را نگه دارند با علما مشورت می کردند، اما  پدر و پسر طاغوت که ریشه آنها زده شد بخاطر این بود که علما را کنار گذاشتند.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب اظهار کرد: اینها فقط در حد یک درد دل کردن نیست نظام مال مردم است، اما دارند آن را خراب می کنند حضرت امام(ره) تذکر داده بود که بترسید از روزی که نظام به نظام سرمایه داری تبدیل شود، ما قرار نبود انقلاب کنیم برویم در کاخ سعد آباد بنشینیم حکومت کنیم ما کاخ نشینی نمی خواستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: وقتی که اسلام را به راحتی زیر پا بگذارند و له کنند، دیگر امر به معروف و حجاب در جامعه نداریم و در مقابل  پارتی بازی، ظلم، فساد اداری و اختلاس هم داریم.
 

محمدی پور تصریح کرد: کسی که برود در کاخ سعد آباد بنشیند دیگر درد فقرا را نمی فهمد، ما رئیس جمهوری را نمی خواهیم فقط بیاید در مرکز استان و شب هم برگردد، ما رئیس جمهوری می خواهیم که بیاید به فقرا  و روستاییان سر بزند و از نزدیک پای درد دل آنها بنشیند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب در بخش دیگری از خطبه دوم با انتقاد از وزیر ارشاد، گفت: وقتی که آیت الله علم الهدی اجازه نداد در حرم امام رضا (ع) کنسرت اجرا کنند جناب وزیر ارشاد عصبانی است و گفته در همه شهر های استان خراسان کنسرت اجرا می کنیم و به تمسخر گفته مشهد یک حکومت جدا از جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه حتی درباریان شاه هم برای امام رضا حریم قائل بودند، افزود: یعنی امام رضا (ع) حریم ندارد، شما دیگر دارید به کجا می روید،
یعنی شما با فتوای مراجع تقلید برای اجرای کنسرت ها اطلاع ندارید!
 

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری و نابودی تیم تکفیری تروریستی  در استان کرمانشاه و دیگر نقاط کشور، گفت: لازم می دانم یک تقدیر و تشکر ویژه  از تمام سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمام نیرو های انتظامی و نظامی داشته باشم که مردم به راحتی مشغول زندگی خودشان هستند و شبانه روز چشم بینای آنها مراقب عملیات  های  تروریستی است که می خواهند در کشور ما انجام بدهند و موفق نمی شوند.

 

وی افزود: تروریست ها در جلسات خود اعلام کرده اند که  ما در هر کشوری توانستیم عملیات تروریستی انجام بدیم اما تا به حال هر عملیاتی در ایران با شکست مواجه شده ، و این بخاطر این است که؛ نیرو های امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دقت تمام آنها را رصد می کنند و خدا را شکر می کنیم و برای عزیزان نظامی وانتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) و تمامی کسانی که نمی دانیم و نمی شناسیم که برای امنیت کشور بزرگ و پهناور ایران اسلامی کوشش می کنند طول عمر و صلابت و اقتدار از خداوند مسئلت می کنیم .

 

حجت الاسلام محمدی پور با  تقدیر و تشکر از  "کیانوش رستمی" وزنه بردار اسلام آبادی که پرچم جمهوری اسلامی را بلند کرد  و مایه خوشحالی دل رهبری و افتخار ملت ایران شد، گفت: مردم و مسئولین در اسلام آبادغرب باید از این ورزشکار تجلیل شایسته ای بعمل آورند، چون ایشان پرچم جمهوری اسلامی را بالا برد و این برای ما افتخار است.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به  سالروز کودتای 28 مرداد، گفت: 28 مرداد سالروز شروع خیانت های آمریکا به ملت ایران است یعنی کینه ای که از آمریکا در دل ما ایجا شده از آنجا شروع شده است.

 

وی افزود: در 28 مرداد شاه از مملکت متواری شده بود و ملت انتخابات برگزار کرده بودند مرحوم دکتر مصدق با حمایت آیت الله کاشانی و رأی ملت نخست وزیر شده بود تا نفت ایران را که سرمایه ملی بود از چنگ انگلیس ها و آمریکایی ها در بیارد و در اختیار ملت قرار بدهد،  اما  دکتر مصدق بعد از اینکه رأی آورد به آیت الله کاشانی پشت کرد و گمان کرد رأی ملت را مستقیما خودش خریده و یک اعتمادی هم به آمریکایی ها کرد.

 

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب این را بارها تاکید کرده اند که آنچه که باعث شکست شد و کودتا رقم خورد اعتمادی بود که مرحوم دکتر مصدق به آمریکایی ها کرد و از علمایی مثل آیت الله کاشانی فاصله گرفت و همین باعث شد ملی شدن نفت به تعویق بیفتد و 25 سال آمریکا بر ما مسلط بشود.

 

محمدی پور خاطرنشان کرد: همان موقع بود برای سرکوب مخالفین سازمان مخوف ساواک را راه اندازی کردند، در آمریکا شیوه های شکنجه را آموزش دیدند و جوان های این مملکت را به جرم مخالفت با ظلم و ستم شکنجه کردند، ملت ایران این خیانت ها را فراموش نمی کند و لذا  دشمنان گمان کردند  که بزودی فریاد مرگ برگ آمریکا خاموش خواهد شد، اما این فریاد های مرگ بر آمریکا نخواهد شد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها