فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در اسلام آبادغرب/ اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان

کد خبر: 295380
|
14:59 - 1395/05/25
نسخه چاپی
کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در اسلام آبادغرب/ اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ بهروز سرتیپ نیا  از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.

 

وی اظهار کرد: در ایست و بازرسی نیرو های انتظامی در گردنه شاهبداغ مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل؛ پتوی خارجی، تلویزیون و لوازم برقی  توسط پلیس آگاهی انتظامی شهرستان و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشف و ضبط گردید.

 

 فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب افزود: عاملین محموله کالای  قاچاق جهت طی مراحل قانونی به دادگستری و تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل و معرفی شده اند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای  طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هدف ارتقا امنیت شهروندان، شناسایی و برخورد با مجرمان در مراکز تفریحی و مکان های پرازدحام این شهر در یک هفته اخیر خبر داد.

.

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا گفت: در این طرح 25 دستگاه خودرو سواری مزاحم، سه دستگاه خودروی سواری سرقتی، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی، 120 دستگاه موتورسیکلت مزاحم و 14 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک، 10 دستگاه خودروی متخلف توقیف و کشف و 30 نفر از مزاحمان خیابانی نیز دستگیر شدند.


وی افزود: در اجرای این طرح هشت سارق احشام، محتویات داخل خودرو و سیم برق دستگیر و در بازجویی فنی ماموران آگاهی به 19 فقره سرقت اقرار کردند.


فرمانده  انتظامی شهرستان بیان داشت: در اجرای این طرح 10 نفر از خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیر زیادی مواد مخدر از نوع تریاک، شیره تریاک و شیشه و یک دستگاه ترازوی دیجیتال از آنها کشف و ضبط شد.


وی افزود: در اجرای این طرح همچنین 25 مغازه قلیانی پلمپ و یک هزار و 554 قلیان و لوازم قلیان ضبط شد و همچنین 15 نفر از معتادان کارتن خواب و پرخطر جمع آوری و تحویل بهزیستی شدند.


سرهنگ سرتیپ نیا ابراز داشت: از اولویت های پلیس ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی در جهت آسایش روحی و روانی مردم بوده که به طور جد در دستور کار پلیس قرار گرفته است.


فرمانده نیروی انتظامی اسلام آبادغرب  با ارزیابی مثبت از بازخورد طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در یک هفته گذشته اظهار داشت: ایجاد آرامش و جو روانی مثبت در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضایی و انتظامی است که در این میان نیروی انتظامی همواره پیشگام تامین امنیت در سطح جامعه است و با هنجار شکنان در همه زمینه ها برخورد قانونی دارد که نتیجه آ ن را در افزایش سطح رضایت شهروندان میتوان دید.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک ،مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
 

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد