روزنامه کیهان:

طبیعی است که استاندار کرمانشاه با طرح سؤال خبرنگاران درباره فیش حقوقی خود به وحشت افتاده باشد/ رازانی در پاسخ به سوال در خصوص عملکرد نامطلوبش گفت من اصلاح طلب هستم

کد خبر: 295356
|
12:12 - 1395/05/20
نسخه چاپی
طبیعی است که استاندار کرمانشاه با طرح سؤال خبرنگاران درباره فیش حقوقی خود به وحشت افتاده باشد/ رازانی در پاسخ به سوال در خصوص عملکرد نامطلوبش گفت من اصلاح طلب هستم
کیهان نوشت: اسدالله رازانی در این نشست مدعی شد کیهان از مصونیتی آهنین برخوردار است و در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره عملکرد نامطلوب و سؤال‌برانگیزش در استان، گفت: «من یک اصلاح‌طلب هستم»!

به گزارشاسلام آباد خبر، روزنامه کیهان پس از اظهارات اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در نشست روزخبرنگار و حمله او به روزنامه کیهان، در شماره امروز خود نوشت: استاندار کرمانشاه، در نشست روز خبرنگار که با حضور مدیران ارشد استان و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، به جای پاسخگویی درباره سوالات مطرح از سوی خبرنگاران و رسانه‌ها ترجیح داد به کیهان حمله کند!

 

اسدالله رازانی در این نشست مدعی شد کیهان از مصونیتی آهنین برخوردار است و در پاسخ به سوالات مطرح شده درباره عملکرد نامطلوب و سؤال‌برانگیزش در استان،  گفت: «من یک اصلاح‌طلب هستم»!

 

به نظر می رسد هجمه به کیهان به عنوان یکی از شروط اساسی باقی ماندن در مسئولیت و ترقی در دولت تدبیر و امید است و استاندار کرمانشاه به جای گرفتن ژست حمایت از آزادی بیان و حمله به رسانه ها بهتر است درباره میزان حقوق خود در صندوق توسعه ملی و پست فعلی به افکار عمومی پاسخ دهد. چرا که  رازانی تا کمتر از چند ماه پیش عضو صندوق توسعه ملی و معاون  مالی این صندوق بوده است. اعضای صندوق توسعه ملی چندی پیش و با افشای حقوق چند ده میلیونی‌شان مجبور به کناره‌گیری شدند و بسیار طبیعی است که رازانی با طرح سؤال خبرنگاران درباره فیش حقوقی خود، به وحشت افتاده باشد.

 

احتمالا استاندار کرمانشاه از برکناری خود به علت عملکرد ضعیف و احتمال برخورداری از حقوق‌های کلان و بادآورده باخبر است و برای جلب نظر جبهه مشترک کارگزارانی‌ها و مدعیان اصلاحات، حمله به کیهان و تاکید بر اینکه «من یک اصلاح‌طلب هستم»!  را به امید ادامه حضورش در پست استانداری برگزیده است!

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد