فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

پرداخت 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط صندوق کارافرینی امید در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295261
|
11:31 - 1395/05/07
نسخه چاپی
پرداخت 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی توسط  صندوق کارافرینی امید در اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در سالجاری سهم شهرستان از تسهیلات صندوق کارافرینی امید 17 میلیارد ریال بوده که تا این تاریخ حدود 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، باحضور فرماندار شهرستان و تنی چند از کارشناسان فرمانداری از دو اداره صندوق کارافرینی امید و میراث فرهنگی شهرستان اسلام آباد غرب در بحث اشتغال بازدید بعمل آمد.

 

افشین کریمی در بازدید از صندوق کارآفرینی امید ضمن صحبت با مراجعین به این دستگاه وجویا شدن نحوه تکریم ارباب رجوع توسط مدیر و کارکنان و همچنین بررسی پرونده تعدادی از طرح های اجرا شده عنوان کرد: در سالجاری سهم شهرستان از تسهیلات این صندوق 17 میلیارد ریال بوده که تا این تاریخ حدود 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

 

وی بیان داشت: پرداخت تسهیلات به متقاضیان اجرای طرح اثر بسیار مثبتی در ایجاد شغل و اشتغالزایی برای جوانان دارد و انتظار داریم  این صندوق در روند جذب اعتبارات و توزیع مناسب تسریع نماید.

 

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه از اداره میراث فرهنگی بازدید و پیرامون اجرای طرحهای اشتغالزا در حوزه گردشگری و صنایع دستی نکاتی به مدیر این اداره متذکر شد.

 

وی اظهار کرد: در حوزه میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری جا برای  تحرک و تحول وجود دارد و با برنامه ریزی و جدیت می شود  بسیاری از جوانان جویای کار را حتی در منزل درآمد زا و شاغل کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد