فلاحت پیشه:

اسلام آبادغرب از اسناد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است/ منافقین رسواترین گروه در میان گروه های سیاسی هستند

کد خبر: 295254
|
21:56 - 1395/05/05
نسخه چاپی
اسلام آبادغرب از اسناد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است/ منافقین رسواترین گروه در میان گروه های سیاسی هستند
اسلام آباد خبر: نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در اسلام آبادغرب گفت: اسلام آبادغرب از اسناد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله فلاحت پیشه در مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد در اسلام آبادغرب گفت: اسلام آبادغرب از اسناد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی با اشاره به حادثه تروریستی دالاهو و شهادت دوتن از فرزندان این اسلام آبادغرب و دالاهو، گفت: باب شهادت هنوز در اسلام آبادغرب باز است.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسیت خارجی مجلس با بیان اینکه؛ جنگ دراسلام آبادغرب شروع شد و در این شهر هم تمام شد، افزود: در زمان جنگ 36  کشور صدام را تجهیز کردند، و در مرصاد به گونه ای دست این کشور ها در کار منافقین بود و همه از پول گرفته تا سایر تجهیزات منافقین را از همه جهت پشتیبانی می کردند.

 

وی افزود: در طول تاریخ بزرگترین دشمنی ها اعم از کودتا، جنگ، بایکوت و... بارها از سوی تمام قدرت ها بر علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

 

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو بیان کرد: در جهان از مجموع کل کشورها 108 کشور هستند که دخل شان به خرج شان می خواند و می توان آنها را کشور نامید که در مساله تحریم همه این کشورها بر علیه جمهوری اسلامی بودند و حتی چینی ها هم به ایران وام نمی دادند.

 

وی افزود: همواره تلاش دشمنان ما بر این بوده که بخشی از پیکره جمهوری اسلامی را جدا کنند و در آن یک حاکمیت ایذایی ایجاد کنند که ابهت و عظمتی که ما همیشه به آن افتخار کردیم را زیر سوال ببرند.

 

فلاحت پیشه گفت: منافقین قصد داشتند همانند سیاست جدا کردن دافور از سودان با عملیات های مختلف از شمال تا جنوب یک  منطقه دارفور را به وجود آورند و هیچ کدام از اینها به اندازه مرصاد مورد پشتیبانی دشمنان نبود، ولی همه مردم ایران من جمله شهیدان مظفر آمدند و دفاع کردند و کار به جایی رسید که نیروهای کمکی با نیروهای مردمی شهر را آزاد کردند و برای همیشه طرح جدا سازی قسمتی از ایران برای همیشه به بایگانی دشمنان رفت.

 

وی با بیان اینکه رسوا ترین گروه در میان گروه های سیاسی منافقین هستند، ابراز کرد: با نگاهی به شعار های قبل از انقلاب تا اقدامات انها من جمله نوکری صدام، صهیونیسم، آمریکا و اخیرا" نوکری مرتجعین منطقه برای آدم کشی  از سندهای رسوایی این گروهک است.

 

این نماینده مجلس  با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه؛ خون شهید تنها چیزی است که کهنه نمی شود، اظهار کرد: هر چند سال یک بار آماری از رشد و قدرت نظامی کشور ها گرفته می شود که مشاهده می شود جمهوری اسلامی رشد داشته و دشمنان ما افول کرده اند و این بخاطر خون شهیدان ایران اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: باید به فرزندی امام و سربازی رهبری افتخار کنیم و تا وقتی که این افتخار در خون ما باشد انقلاب اسلامی ما مصون است.

 

فلاحت پیشه با بیان اینکه؛مردم شهید پرور اسلام آبادغرب نیز فرزندی بنیانگذار انقلاب و سربازی مقام معظم رهبری را از افتخارات خود می دانند، گفت: بر اساس شاخص های قدرت ما تاریخ را از نو می نویسیم و با دیگر از جانب مردم اسلام آبادغرب به دشمنان می گویم که همه توطئه های شما برملا شد.

 

وی با اشاره به شکل گیری رژیم منحوس اسرائیل از سال 1949 ، گفت: از ان زمان بزرگترین کمک و دستاورد نظامی آمریکا همیشه به رژیم صهیونیستی بوده است ولی آقای شیمون پرز می گوید قدرت خاورمیانه بر روی انگشت شصت سردار سلیمانی می چرخد یا آقای اوباما به ملک عبدالله پادشاه متوفی عربستان گفت: شما خیال کردید که دارید ایران را می زنید، ایران یک واقعیت دنیای امروز است که آمریکا نتوانست جلویش را بگیرد و شما بهتر است با ایران کنار بیایید.

 

نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو تصریح کرد: علت عصبانیت دشمنان ما نه بخاطر عملکرد سیاسیون، بلکه بخاطر خون شهدا و صبرپدران و مادران شهداست و بخاطر صبر مردمان مظلومی نظیر اسلام آبادغرب است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: در دنیایی که زرق و برق ها زیاد شده از عقیده هایمان دور نشویم تا همواره جمهوری اسلامی ایران با ثبات وبا قوام باقی بماند.

 

فلاحت پیشه در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر خاطره ای گفت: دراین شهر از دوران جهارم ابتدایی با بمباران های دشمن بزرگ شدیم و در دوران دبیرستان با حضور در پایگاه های مقاومت اسلحه های مردم را جمع کردیم و مردم اسلام آبادغرب جنگ را پوست و خون و استخوان  شان حس کردند و سختی های زیادی کشیدند که جای گلایه هم نیست.

 

وی افزود: شیرین ترین خاطره دوران 8 ساله نمایندگی ام (مجلس هفتم و هشتم) زمانی بود که بعنوان مسئول کمیسیون ایران و عراق به دعوت طالبانی هیات جمهوری اسلامی را به کاخ ریاست جمهوری صدام دعوت کرده بود، کاخی که قبلا" محل توطئه بر علیه ما بود اکنون محل ضیافت شام ما بود و قبل از شام در گوشه کاخ 2 رکعت نماز شکر به نیابت همه مردم ایران را در کاخ صدام خواندم، انشاءالله جمهوری اسلامی کاخ های زیادی را فتح خواهد نمود.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد