فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

مراسم روز ملی اسلام آبادغرب و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد برگزار می شود

کد خبر: 295227
|
09:37 - 1395/05/02
نسخه چاپی
مراسم روز ملی اسلام آبادغرب و گرامیداشت شهدای عملیات مرصاد برگزار می شود
اسلام آبادخبر: سرهنگ افشار محمدی گفت:چهار زبر، مرصاد شد تا مزدوران و منافقان از آن درست عبرت گرفته و بدانند که نباید مملکت و خاک خود را به خاطر پشیزی بفروشند و با وعده پست و مقام خیانت کنند.

سرهنگ افشار محمدی در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: عملیات مرصاد برگ زرینی از افتخارات مردم اسلام آباد غرب در دفاع از کیان ایران اسلامی را نشان می دهد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب افزود: در عملیات مرصاد عزم و اراده بلند و همت پولادین مردم اسلام آباد غرب رخوت منافقین را که از نخوت آنها سرچشمه می گرفت، به دنبال داشت.

 

وی گفت: چهار زبر، مرصاد شد تا مزوران و منافقان از آن درست عبرت گرفته و بدانند که نباید مملکت و خاک خود را به خاطر پشیزی بفروشند و با وعده پست و مقام خیانت کنند.

سرهنگ محمدی افزود: منافقان در آن زمان اسیر وعده های کدخدا شده بودند و بنده کدخدا شدن نتیجه اش نابودی آنها و بی آبرویی سران آن شد.

 

محمدی با اشاره به لزوم بزرگداشت دلیر مردی مردمان ایران اسلامی بویژه مردم اسلام آباد غرب در عملیات مرصاد گفت: مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد و یادواره 1280 شهید شهرستان روز 5 مرداد روز ملی اسلام آباد غرب راس ساعت 17 با سخنرانی دکتر حسین مظفر وزیر اسبق آموزش و پرورش در مزار شهدای شهرستان برگزار می شود.

 

سرهنگ محمدی از عموم مردم ولایتمدار اسلام اباد غرب برای حضور در این مراسم معنوی و تجدید بیعت با آرمانهای امام و رهبری و شهیدان دعوت کرد.

 

گفتنی ست؛ دکتر حسین مظفر برادر سه تن از شهدای عملیات غرور افرین مرصاد است و مادر شهیدان مظفر نیز به منظور افتتاح یادمان سه فرزند شهیدش در این مراسم حضور خواهد داشت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد