امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

حمایت کردن از منافع آل سعود توهین به کل ملت ایران است

کد خبر: 295226
|
20:51 - 1395/05/01
نسخه چاپی
حمایت کردن از منافع آل سعود توهین به کل ملت ایران است
اسلام آباد خبر: حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه اسلام آبادغرب گفت:چرا دولت ما در مقابل بی حرمتی های آل سعود ساکت شد،اما درمقابل حمله به سفارت عربستان این همه دسپاچه شد و از آل سعود دفاع می کند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه اول با بیان حدیثی از امام صادق (ع) گفت:حقیقت بندگی آن است که تمام فکر و ذکر شما به حلال و حرام خدا مشغول باشد و در تمام طول روز تا زنده اید و نفس می کشید مراقب باشید حرامی از دست شما خارج نشود و مراقب نفس و زبان خود باشید که هرگز گناهی از شما سز نزند.

 

وی با اشاره به سبک زندگی اسلامی و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی موارد مصرف در زندگی روزمره ،یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی را فرهنگ اقتصاد مقاومتی دانست وعنوان کرد: تا نهادینه شدن این فرهنگ راه طولانی در پیش رو داریم و باید جوانان به دنبال کارهای تولیدی باشند که این هم مستلزم حمایت دولت در این زمینه می باشد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب در خطبه دوم ضمن سفارش به تقوای الهی و تذکر به دفاع از حق الناس بیان داشت: اگر خداوند حق خودش را ببخشد حق مردم را هرگز نخواهد بخشید.

 

وی افزود:اول مرداد ماه سالروز شهادت شهید رضایی نژاد یکی از شهدای هسته ای ایران اسلامی است،یادش را گرامی می داریم و با روح بلند ایشان و سه شهید هسته ای دیگر پیمان می بندیم که راه آنها ادامه خواهد داشت و ملت ایران این راه پر مخاطره را که صراط مستقیم است ادامه خواهد داد.

 

سید امیر محمدی پور گفت: 5 مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد روز ملی اسلام آبادغرب است و افتخار این شهرستان است که روز ملی اسلام آبادغرب  روز ملی استان کرمانشاه است و در این روز منافقین برای همیشه زمین گیر شدند.

 

حجت الاسلام محمدی  اظهار کرد: چند روز آینده دادگاه کسانی است که به سفارت آل سعود حمله کردند ، هرچند حمله به سفارت دیگر کشور ها کار درستی نیست اما انتقاد ما به مسئولین رده بالای قوه مجریه این است که در مقابل همه ی اهانت هایی که آل سعود تاکنون به ملت ایران داشته است ساکت شدند و اقدام آنها را محکوم نکردند اما زمانی که بعد از شهادت آیت الله شیخ نمر به سفارت عربستان توهین شد پرخاش و پیگیری شدیدی از سوی دولت انجام شد.

 

وی افزود: حمایت کردن از منافع آل سعود توهین به کل ملت ایران است،دولت با وجود همه ی هتک حرمت های آل سعود باز هم از منافع آنها حمایت می کند،کسانی که برای آل سعود احترام قائل باشند یعنی برای شیعیان مرتضی علی (ع) احترامی قائل نیستند و ما آنها را به رسمیت نمی شناسیم.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب افزود:چرا دولت ما در مقابل بی حرمتی های آل سعود ساکت شد، اما درمقابل حمله به سفارت عربستان این همه دستپاچه شد و از آل سعود دفاع می کند.

 

محمدی پور در ادامه با اشاره به شهادت شیعیان کشمیر بیان داشت: مدت 2 هفته است در کشمیر شیعیان دارند کشته می شوند و کسی هم در این خصوص صحبتی نمی کند،جرم شیعیان کشمیر استکبار ستیزی و الهام گرفتن از انقلاب ایران است.

 

وی افزود : زمانی که داعش در اروپا عملیات تروریستی انجام داد خانم موگرینی برای کشته شدگان اشک می ریخت و مردم برای آنها شمع روشن کردند،آیا کسی هست برای شیعیان کشمیر شمع روشن کند و یاد آنها را گرامی بدارد.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب در پایان پیام تاریخی امام خمینی (ره) به مناسبت پذیرش قطعنامه 598 را قرأت نمود و زوایای آن را تشریح کرد.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد