مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

تشکیل انجمن صنفی کارگری رانندگان خودروهای عمومی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 295201
|
11:06 - 1395/04/28
نسخه چاپی
تشکیل انجمن صنفی کارگری رانندگان خودروهای عمومی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسلام آبادغرب گفت: با تشکیل انجمن صنفی رانندگان خودرو های عمومی سبک و سنگین در اسلام آبادغرب دیگر نیاز نیست رانندگان عمومی برای کارت سلامت و کارت هوشمند باید به مرکز استان در کرمانشاه مراجعه کنند.

 بهمن صفری  درگفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: انجمن صنفی کارگری رانندگان خودروهای عمومی سبک برون شهری در سال 95 تشکیل شد.

 

وی افزود: همچنین انجمن صنفی کارگری رانندگان خودروهای عمومی سنگین نیزدر سال 94 با همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسلام آبادغرب تشکیل شده است.

 

صفری  با بیان اینکه؛ پیش از این مراجعه رانندگان  به مرکز استان هزینه های اقتصادی و مشکلات و خطرات فراونی  را در بر داشت، گفت: این انجمن ها در راستای رفاه رانندگان عزیز و به حمایت از این قشر آسیب پذیر و زحمتکش تشکیل گردیده است.

 

وی افزود: قبلا" رانندگان وسایل نقلیه عمومی جهت امورات مربوط به مدارک رانندگی من جمله کارت سلامت و کارت هوشمند باید به مرکز استان  در کرمانشاه مراجعه می کردند، که با تشکیل این انجمن ها تمام امورات ایشان در شهر اسلام آبادغرب قابل انجام است .

 

مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: با آغاز به کار دفاتر خدماتی انجمن صنفی رانندگان اسلام  آبادغرب، رانندگان دیگر شهرهای غرب استان ( دالاهو، سرپل ذهاب، قصرشیرین وگیلانغرب)  از خدمات این دفاتر بهره مند شده اند و دیگر به مرکز استان مراجعه نمی کنند.

 

وی افزود: معرفی جهت کارت هوشمند ، معرفی به طب کار، بیمه رانندگان، معرفی به تامین اجتماعی و استعلامات لازم سازمان حمل و نقل و پایانه ها  از دیگر خدمات ارائه شده به رانندگان می باشد.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد