رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در اسلام آبادغرب:

امنیت پایدار ما مدیون خون پاک شهدا و هدایت الهی رهبریست و با سنگ اندازی بیگانگان خدشه دار نمی شود

کد خبر: 295155
|
15:59 - 1395/04/21
نسخه چاپی
امنیت پایدار ما مدیون خون پاک شهدا و هدایت الهی رهبریست و با سنگ اندازی بیگانگان خدشه دار نمی شود
اسلام آبادخبر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا بداند امنیت پایدار ما مدیون خون پاک دهها هزار شهید و هدایت های الهی مقام معظم رهبری است به هیچ وجه با این سنگ اندازی های بیگانگان خدشه دار نمی شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، علاءالدین بروجردی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای حادثه تروریستی روز گذشته شهرستان دالاهو که در اسلام آباد غرب برگزار شد،اظهار داشت: ما امروز به سوگ نشسته ایم ضمن اینکه با همه وجود به این کلام الهی معتقدیم که شهیدان را مرده مپندارید، آنها زنده اند و در نزد خداوند روزی خوارند.

 

وی با اشاره به فرمایش تاریخی امام (ره)؛ که بکشید ما را ملت بیدار تر می شود، افزود: این یک واقعیت عینی و مجسم است و در طول 37 سال گذشته ملت ایران دهها هزار شهید را به انقلاب تقدیم نموده است.

 

دکتر بروجردی با اشاره به رشادت های مردم اسلام آبادغرب در دوران دفاع مقدس گفت: مردم شجاع و نامدار اسلام آبادغرب در دوران دفاع مقدس بزرگترین نماد مقاومت را رقم زدند.

 

وی با بیان اینکه در آستانه 5 مرداد روز ملی کرمانشاه و روز مقاومت در برابر منافین هستیم،  افزود منافین خبیث که تفاله های رژیم منحوس صهیونیستی هستند و امروز سازمان های تروریستی  در کل جهان مورد حمایت آمریکا و انگلیس و دشمنان انقلاب اسلامی هستند.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اجلاس رسوای اخیر پاریس در حمایت از تروریست ها  با حضور مزدوران عربستانی بیان داشت: دشمنان فکر کرده اند که این ملتی که پشت آمریکا را به خاک مالیده است از تروریست ها می ترسد.

 

وی افزود: عزیزان ما در این مامورت برای خدمت به مردم حرکت کرده اند و برای توسعه منطقه و برای خدمت به مردم مظلوم رفته اند ولی آن افراد بزدل در اوج رذالت با گرفتن اسلحه بر روی افراد بی دفاع، دو عزیز ما را به شهادت رساندند و چند تن دیگر را زخمی کردند.

 

دکتر بروجردی گفت: خداوند نماینده مردم اسلام آبادغرب را برای ما به ذخیره گذاشته و مسئولیت ایشان سنگین تر از گذشته است و امروز ایشان باید پرچم شهدا را نیز که یاران نزدیک ایشان بودند بر دوش بکشد.

 

وی تصریح کرد: آمریکا بداند امنیت پایدار ما مدیون خون پاک دهها هزار شهید و هدایت های الهی مقام معظم رهبری است به هیچ وجه با این سنگ اندازی های بیگانگان خدشه دار نمی شود.

 

این نماینده مجلس گفت: در این بحرانی که در اطراف مرزهای ما وجود دارد، کشورهای غربی هم متعجب هستند که چگونه این امنیت پایدار وجود دارد.

 

وی افزود: این حرکت های مذبوحانه تاثیری در اراده ملت نخواهد گذاشت، ملت بزرگ ایران سالهاست راه خود را انتخاب کرده است و در زیر سایه پر برکت ولایت راه خود را ادامه خواهد داد.

 

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مسئله مهم ما حلقه ضعیف اقتدار ملی مان است که اقتصاد و بیکاری جوانان

 ماست و به فضل الهی ملت بزرگ ایران همانطور که در جنگ سخت 8 سال دفاع مقدس پیروز گردید، بدون تردید در جنگ تحمیلی اقتصادی نیز پیروز خواهد شد و مشکلات امروز سپری می شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد