اطلاعیه

آمادگی کمیته امداد جهت جمع آوری زکات فطریه

کد خبر: 295129
|
09:24 - 1396/04/03
نسخه چاپی
آمادگی کمیته امداد جهت جمع آوری زکات فطریه
اسلام آبادخبر:کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آبادغرب طی اطلاعیه ای آمادگی خود را جهت جمع آوری زکات فطریه و همچنین کفارات عمد و غیر عمد جهت توزیع در بین ایتام و نیازمندان اعلام کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در این اطلاعیه آمده است ، کمیته امداد امام خمینی (ره) همچون سنوات گذشته با اجازه از مراجع عظام تقلید ، آماده دریافت وجوه فطریه مردم مسلمان ایران اسلامی است.

 

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: وجوهی که مردم شریف اسلام آبادغرب به عنوان فطریه در نظر می گیرند پس از دریافت با توجه به امکانات موجود در اسرع  وقت و با هماهنگی امام جمعه محترم در اختیار مستحقان و محرومان آبرومند شهرستان قرار خواهد گرفت.

 

همچنین به منظور ایجاد تسهیلات لازم برای مومنانی که قصد ادای این فریضه واجب را صبح عید فطر دارند پایگاههای ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت دریافت وجوهات فطریه در اطراف جایگاههای برگزاری آیین نماز عید سعید فطر در سطح شهرستان استقرار خواهند یافت.

 

شایان ذکر است ، مردم نیکو کار شهرستان اسلام آباد غرب در سال گذشته بیش از یکصد میلیون ریال زکات فطریه خود را در جهت کمک به خانواده های نیازمندان در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار داده اند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد