در پی اقدام آل خلیفه علیه روحانی برجسته شیعه صورت گرفت؛

دکتر نادر نادری بیانیه سردار سلیمانی در واکنش به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را اقدامی شجاعانه وانقلاب محور ذکر کردند

کد خبر: 295062
|
14:45 - 1395/04/03
نسخه چاپی
دکتر نادر نادری بیانیه سردار سلیمانی در واکنش به سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را اقدامی شجاعانه وانقلاب محور ذکر کردند
نادر نادری:اقدام دولت بحرین در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم اقدامی فراقانونی،تخریب پل های ارتباط با مردم ورهبران میانه روی این کشور است

به گزارشاسلام آباد خبر، دکتر نادر نادری از اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه در گفتگو باکرند کرد، اقدام رژیم آل خلیفه بحرین در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته شیعه این کشورکه با واکنش شدید مقامات جمهوری اسلامی ایران مواجه شد را اقدامی فراقانونی وتخریب پل های ارتباط با مردم ورهبران میانه روی این کشور ذکر کردندوخاطر نشان کردند در این راستا، از یک سو فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و از سوی دیگر، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام مذکور را به شدت محکوم کردند که بیانیه سردار سلیمانی در این خصوص یک اقدام شجاعانه وانقلاب محور بود.

دکتر نادری افزود:مقامات بحرین تابعیت شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته شیعه این کشور را لغو کردند. این اقدام رژیم آل خلیفه با واکنش‌های بسیاری همراه شد و بحرینی‌ها در واکنش به آن خواستار برگزاری تظاهرات گسترده شدند.

 

دکتر نادری در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص پیامدهای احتمالی بیانیه سردار سلیمانی به رژیم آل خلیفه ابراز کرد:اگر گمان کنیم که با این بیانیه رژیم آل خلیفه عصبانی می‌شود و او یا متحدینش دست به اقدامی علیه ایران می‌زنند، تفکری غلط است چراکه اولا جسارت بی حد آنان به ما پیش از این اتفاق افتاده است و ثانیا باید بدانیم که رژیمی که زور می‌گوید را فقط با تهدید جدی می‌توان سر جایش نشاند واین تحلیل خیلی از تحلیلگران برجسته منطقه ای است.

 

لازم بذکر است شیخ عیسی قاسم در سال ۲۰۰۴ به تاسیس مجلس علمای اسلامی در بحرین پرداخت. این مجلس مسائل زیادی را دنبال می‌کند مانند هدایت صحیح شیعیان در جو فساد و انحراف.

 

او در دور اول، ریاست این مجلس را به عهده داشت و ریاست دوم مجلس نیز تحت راهنمایی‌های این روحانی شیعه فعالیت می‌کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد