امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه:

مسئولین و افراد دست اندرکار باید شرمنده مردم باشند/حقوق های میلیونی باید به بیت المال برگردانده شود

کد خبر: 295026
|
16:40 - 1395/03/28
نسخه چاپی
مسئولین و افراد دست اندرکار باید شرمنده مردم باشند/حقوق های میلیونی باید به بیت المال برگردانده شود
امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: مردم از عملکرد برخی از مسئولین ناراضی هستند و انتقادهایی از بدنه سیستم اداری کشور وجود دارد که عوامل نفوذی هم به مشکلات دامن می زنند تا نارضایتی بیشتر شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیرمحمدی پور در خطبه های دومین نماز جمعه اسلام آبادغرب در ماه مبارک رمضان، ضمن سفارش مومنین به تقوا گفت: ای  مردان و زنان مسلمان بدون تقوا همه اعمال ما باطل است و خداوند فقط از اهل تقوا اعمال را می پذیرد.

 

وی افزود: دشمن تجربه زیادی بدست آورده و برای از بین بردن اسلام نیازی به حمله نظامی ندارد، چون دشمن در طول تاریخ حمله نظامی، جنایت و نسل کشی زیادی را برعلیه مسلمانان انجام داده اند اما نتیجه ای نگرففته اند.

 

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: دشمن به خوبی می داند که در کشورهای اسلامی مقاومت و شهادت طلبی وجود دارد و هرگز تسلیم نمی شوند به طور مستقیم با ما وارد جنگ نمی شوند.

 

 

وی افزود: ما که امروز امنیت و با آرامش از اسلام حرف می زنیم، درحالی که در گذشته شیعیان به جرم دوست داشتن اهل بیت(ع) کشته می شدند و زنده به گور می شدند و اینها بخاطر اسلام تشیع است که شیعه می گوید درهر نقطه از جهان ظلم باشد باید برعلیه آن مبارزه کرد و اسلام انحرافی ضرری به حال استکبار ندارد .

 

حجت الاسلام محمدی پور بابیان اینکه دشمن بطور غیر مستقیم با ما وارد جنگ شده است، گفت: یکی از نقشه های دشمنان ترویج بی حجابی است و از آنجا که یکی از مصادیق بارز مسلمانی پوشش است دشمن برای از بین بردن دین و غیرت مردان می خواهد حجاب را از زنان ما بگیرد.

 

 

وی افزود: دومین نقشه دشمنان ایجاد نارضایتی از طریق عوامل نفوذ و تحریم های سنگین است که با این کار می خواستند مردم را بر علیه نظام بشورانند و نفوذ در بدنه و ارکان مختلف نظام گسترش یاید تا مردم به هر جا مراجعه کنند ناراضی برگردند.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه مردم از اصل نظام و ولایت فقیه راضی هستند، گفت: مردم از عملکرد برخی از مسئولین ناراضی هستند و انتقادهایی از بدنه سیستم اداری کشور وجود دارد که عوامل نفوذی هم به مشکلات دامن می زنند تا نارضایتی بیشتر شود.

 

وی با اشاره به شایعه صلح امام حسن(ع) با معاویه که به فروپاشی سپاه امام انجامید، افزود: ایجاد نا امیدی از طریق شایعه پراکنی نقشه سوم دشمن است، که دشمن خیلی راحت با شایعه یک نهضت را سرکوب می کند.

 

 

وی اضافه نمود: اشاعه برخی خبرهای بی پایه و اساس در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موجب تقویت شایعه می شود  باید مواظب باشید در این راه به دشمن کمک نکنید.

 

محمدی پور بیان داشت: نقشه چهارم دشمن تولید کارهای هنری ضد اسلامی است، تمام فیلم های هالیوود بر ضد اسلام است و کارتون هایی می سازند که بطور غیر مستقیم تفکرات غیر اسلامی به خورد بچه های مسلمان داده می شود.

 

وی اظهار کرد: نقشه پنجم دشمن ترور بیولوژیک (نسل کشی خاموش) است و همین قدر که لوازم آرایشی تاریخ مصرف گذشته و مواد غذایی سرطان زا وارد کشور شود کافی است و روش های عجیب و غریب زیادی برای ترور بیولوژیک بر علیه یک جامعه وجود دارد که دشمنان از آن استفاده می کنند.

 

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه ترورهای بیولوژیکی یکی دیگر از ره های شکست دادن مسلمانان است، گفت: تاریخ ثابت خواهد کرد که مرحوم سلحشور که داشت فیلم ضد صهیونیستی حضرت موسی را می ساخت به مرگ طبیعی از دنیا نرفت.

 

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای دولت، بیان داشت: در برجام وظیفه طرف مقابل برطرف کردن مشکلات و تحریم ها بود در حالیکه آمریکایی ها بخش عمده تعهدات خود را انجام نداده اند، اما ما پیش پرداخت ها را انجام داده ایم ، غنی سازی 20 درصد ، فردو و اراک را تعطیل کردیم .

 

خطیب جمعه اسلام آباد غرب با این بیان که چرا گره های اقتصادی کشور باز نمی شوند، ابراز داشت: پیروان دولت قبلی مشکلات را به گردن دولت فعلی می اندازند و پیروان دولت فعلی بر گردن دولت قبلی می اندازند، در حالی که در هیچ کدام از دولت ها گره های اقتصادی باز نشد.

 

وی افزود: البته در طول 37 سال انقلاب، مبارزه با ظلم هدف اصلی انقلاب بوده که ما در بیخ گوش اسراییل حزب الله را تقویت کرده ایم و اسراییل از ملت ایران می ترسد، چون گفته ایم اگر آمریکا غلطی بکند اسراییل با خاک یکسان می شود و پیشروی اسلام در خاورمیانه هم ادامه دارد، اما مشکلات اقتصادی داخلی ادامه دارد؟

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه ما باید ریشه اصلی مشکلات را شناسایی کنیم، گفت: هر رییس جمهوری می آید، وعده هایی می دهد همه را خوشحال می کند اما پس از چند سال محبوبیتش افول می کند.

 

وی افزود: وقتی سردمدارن یک کشور بیش از 50 برابر بقیه حقوق می گیرند، چطور انتظار دارند زیر دستان به وظیفه خود عمل می کنند.

 

حجت اسلام محمدی پور گفت: وقتی دولت بودجه پرداخت وام ازدواج به جوانان را ندارد و کارگر ما زیر 1 میلیون تومان حقوق می گیرد که حق اعتراض  هم ندارد و دولت بخاطر یارانه 45 هزار تومانی ناله می کند و می گوید بودجه کم داریم، چرا در بدنه نظام کسانی هستند که این گونه حقوق می گیرند؟!

 

وی افزود: وقتی امام خامنه ای می فرماید؛ " شرمندگی من از شرمندگی جوانی که دست خالی خانه می رود بیشتر است" ،نشان می دهد که همه مسئولین و افراد دست اندرکار باید شرمنده باشند، چون مردم بی عدالتی ها را می بینند و این گره ای است که در اقتصاد کشور افتاده که نتوانستند گره ها را باز کنند.

 

محمدی پور با بیان اینکه؛ : جای بسی خوشحالی است که ریاست جمهور دستور رسیدگی دادند که چرا بعضی ها حقوق های نجومی می گیرند، تصریح کرد: باید به تذکرات رهبری توجه شود و این حقوق های میلیونی باید به بیت المال برگردانده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: دلسوزان نظام باید این مشکلات چند ساله حل نشده را برطرف کنند تا مردم نا امید نشوند و باید تمام مسئولین نظام در خصوص حقوق های نجومی برای مردم شفاف سازی نمایند چون اثرات بد آن در جامعه اسلامی دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها