آیت‌الله ممدوحی:

ریاست آیت الله جنتی، نشانه بصیرت اعضای خبرگان رهبری/ تلاش دولتی‌ها و اصلاح‌طلبان برای ریاست بر مجلس خبرگان با شکست مواجه شد

کد خبر: 294889
|
23:34 - 1395/03/04
نسخه چاپی
ریاست آیت الله جنتی، نشانه بصیرت اعضای خبرگان رهبری/ تلاش دولتی‌ها و اصلاح‌طلبان برای ریاست بر مجلس خبرگان با شکست مواجه شد
آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: برخلاف تمام فعالیت‌های اصلاح‌طلبان و عوامل دولتی‌، برای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی با رای اعضای بصیر مجلس خبرگان رهبری به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شدند.

به گزارشاسلام آباد خبر، آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برخلاف تمام فعالیت‌های اصلاح‌طلبان و عوامل دولتی‌، برای ریاست بر مجلس خبرگان رهبری آیت الله جنتی با رای اعضای بصیر مجلس خبرگان رهبری به عنوان رئیس این مجلس انتخاب شدند.

 

وی افزود: خداوند این بنیاد مقدس را همیشه حفظ کرده است و کسانی هم که به تازگی وارد این مجلس شده‌اند غالبا اصولگرایان اصیل هستند و در راه حفظ و تقویت آرمان‌ها انقلاب تلاش خواهند کرد.

 

آیت‌الله احمد جنتی با کسب 51 رأی رئیس پنجمین دوره مجلس خبرگان شد.

 

برپایه این خبر آیت‌الله شاهرودی با 13 رأی و آیت‌الله امینی با 21 رأی از رسیدن به جایگاه ریاست پنجمین دوره مجلس خبرگان باز ماندند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد