فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص):

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود/ تجلی وعده یاری خداوند در عملیات بیت المقدس

کد خبر: 294883
|
18:27 - 1395/03/03
نسخه چاپی
آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود/ تجلی وعده یاری خداوند در عملیات بیت المقدس
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان اهمیت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، آن را نقطه عطفی در دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار بهمن ریحانی امروز دوشنبه در مراسم سرکشی از خانواده‌ های معظم شهدا در کرمانشاه که به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر انجام شد، به بیان اهمیت عملیات بیت المقدس در طول دوران جنگ پرداخت.

 

وی گفت: نتیجه این عملیات برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و یکی از عملیات های مهم و استراتژیک طی دوران دفاع مقدس محسوب می شود.

 

ریحانی به فرموده امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «خرشمهر را خدا آزاد کرد»، اشاره کرد و افزود: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس دارای اهمیت بسیار فراوان و یک نقطه عطف در دوران دفاع مقدس بود و این جمله حضرت امام (ره) نشان از اهمیت این پیروزی است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) خاطر نشان کرد: دشمن انتظار و تصور پیروزی ما را در این عملیات نداشت، اما اعتقاد و توجه رزمندگان ما به ارزش ها و معنویات موجب شد بتوانیم دشمن بعث را در این عملیات شکست داده و به دستاوردهای بزرگی برسیم.

 

ریحانی تصریح کرد: دشمن بعثی با استفاده از امکاناتی که استکبار در اختیار او قرار داده بود توانایی نظامی بالایی داشت، اما رزمندگان ما با اعتقاد والای خود به زانو درآمدن کفر در مقابل سپاه اسلام را در عملیات بیت المقدس نشان دادند.

 

وی با اشاره به وعده شکست دشمنان اسلام در قرآن، گفت: وعده یاری خداوند در عملیات بیت المقدس به خوبی متجلی شد.

 

وی در پایان کم رنگ کردن ارزش ها و اعتقادات در میان افراد جامعه را یکی از اهداف اصلی دشمنان کشور برشمرد و گفت: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان و زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا جوانان را در مقابل نقشه های دشمن مصون نگه خواهد داشت که این بر عهده همه ماست.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد