امام جمعه موقت اسلام آباد غرب:

برای دیدار با صهیونیست ها هم بهانه جور می کنند!/نباید کسی از تغییر و تحول مدیریتی ناراحت شود/مدیران انتقاد پذیر باشند

کد خبر: 294866
|
15:46 - 1395/02/31
نسخه چاپی
برای دیدار با صهیونیست ها هم بهانه جور می کنند!/نباید کسی از تغییر و تحول مدیریتی ناراحت شود/مدیران انتقاد پذیر باشند
اسلام آبادخبر: امام جمعه موقت اسلام آباد غرب گفت: دشمن حساب شده و دقیق کار می کند و در دوران پسابرجام مسئله حقوق بشر را دستاویز اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام روح اله کرمی در خطبه های نماز جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به سیاست های دشمنان در قبال کشور گفت: آمریکا و سایر دشمنان اسلام قصد دارد تا با ایجاد تفرقه بین مردم ارزش های اسلامی را در کشور ما کمرنگ کرده و قرآن و دین اسلام را از ما بگیرند.

 

وی افزود: دشمن حساب شده و دقیق کار می کند و در دوران پسابرجام مسئله حقوق بشر را دستاویز اقدامات خود علیه جمهوری اسلامی ایران قرار داده و اخیر نیز دیدیم آن خانم [فائزه هاشمی] با فرقه بهائیت که دست ساز انگلیس است دیدار کرد و گفت بخاطر حقوق بشر با آنها دیدار کرده ام.

 

امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه تذکراتی که به وی داده شد تنها در حد "ناز کردن وی بود" گفت: حتی پس از تذکری که پدرش به وی داد او اظهار ندامت نکرد و ظاهرا بطور برنامه ریزی شده قصد دارند تا برخی مسائل را عادی کنند.

 

کرمی گفت: برخورد قاطع قوه قضائیه با این اقدام ساختار شکنانه مطالبه مردم است و نباید گذاشت تا به هر بهانه ای به اقدامات ساختار شکنانه شکل طبیعی و عادی داد.

 

وی افزود: اگر امروز با این اقدام برخورد نشود فردا همین خانم با صهیونیست ها دیدار می کند و بهانه ای نیز برای آن حفت و جور می نماید.

 

خطیب نماز جمعه اسلام آباد غرب در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تغییر و تحول در ادارات و سطوح مدیریتی روح تازه ای به آن اداره می بخشد و نباید از آن ناراحت شد.

 

وی گفت: البته این تغییرات باید بر اساس منطق باشد و مباحث جناحی و سیاسی در آن دخیل نگردد.

 

کرمی گفت: تکریم ارباب رجوع باید توسط ادارات به خوبی اجرا گردد و نباید مدیر یا کارمند اداره ای از انتقاد ناراحت شود چرا که در روایات داریم نقد باعث پیشرفت آدم است.

 

امام جمعه موقت اسلام آباد غرب ضمن تقدیر از نیروی انتظامی شهرستان بیان کرد: اقدامات خوبی در سطح شهرستان توسط نیروی انتظامی انجام شده و بر خود وظیفه می دانم تا از زحمات این نیرو تقدیر کنم.

 

وی در خطبه اول با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)،این عید را به همه مسلمانان تبریک گفت و  تصریح کرد: ولایت در سعادت آدمی نقش بسیار مهمی دارد و در زمان غیبت حضرت حجت (عج) ولایت فقیه چراغ راهنمای ماست.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد