امام جمعه اسلام آبادغرب:

پروبال دادن به فرقه های ضاله حتما در جهت تضعیف نظام و تقویت آن فرقه هاست

کد خبر: 294838
|
14:49 - 1395/02/26
نسخه چاپی
پروبال دادن به فرقه های ضاله حتما در جهت تضعیف نظام و تقویت آن فرقه هاست
اسلام آباد خبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در واکنش به دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با عضو ارشد بهاییت ایران گفت: پروبال دادن به فرقه های ضاله حتما در جهت تضعیف نظام و تقویت آن فرقه هاست.

به گزارشاسلام آباد خبردیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با "فریبا کمال آبادی "، عضو ارشد بهاییت ایران که به تازگی بعد از ۸ سال زندان به مرخصی آمده است واکنش‌های زیادی را به دنبال داشته است.

 

حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب نیزدر گفتگو بااسلام آباد خبر، گفت: پروبال دادن به فرقه های ضاله حتما در جهت تضعیف نظام و تقویت آن فرقه هاست.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه این گونه اقدامات  خصوصا از جانب یک فرد سرشناس کشوری پذیرفته نیست، تصریح کرد: این عمل می تواند یکی دیگر از نقشه هایی  باشد که خیلی راحت در قالب دیدار دوستان قدیمی و  در امتداد لجاجتهای این خاندان با نظام و رهبری انجام شده باشد.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه حفظ نظام و انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است، ضمن محکوم کردن چنین اعمالی  خواستار برخورد با هنجار شکنان و کلیه اشخاص در هر پست و مقامی ، که در راستای تضعیف نظام گام بر می دارند.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد