فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

فعال نمودن واحدهای تولیدی راکد اولویت اول اشتغالزایی در اسلام آبادغرب/ از جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را فرماندهی کردند الگو برداری کنید

کد خبر: 294837
|
11:20 - 1395/02/26
نسخه چاپی
فعال نمودن واحدهای تولیدی راکد اولویت اول اشتغالزایی در اسلام آبادغرب/ از جوانانی که انقلاب و دفاع مقدس را فرماندهی کردند الگو برداری کنید
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بحث بسیار مهم اشتغال برایمان در اولویت قرار دارد که در همین راستا برای فعال نمودن واحدهای تولیدی راکد که در شهرک صنعتی و یا سطح شهر رها شده اند برنامه خواهیم داشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در  جلسه  نشست مشاورین جوان در محل سالن اجتماعات فرمانداری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در پاسخ به مشکلات مطرح شده جوانان  گفت: شما جوانان عزیز بعنوان مشاورین فرهیخته باید برای بهبود شرایط شهرستان ایده پرداز باشید و درعمل راهکار پیشنهاد کنید.

 

وی افزود: بحث بسیار مهمی که برایمان در اولویت قرار دارد و باید برای آن تلاش کنیم موضوع اشتغال است که در همین راستا برای واحدهای تولیدی راکد که در شهرک صنعتی و یا سطح شهر رها شده اند برنامه خواهیم داشت و تلاشمان این است این واحدها را فعال کنیم.

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک بحث کارخانه پاک مایه را به سرانجام خواهیم رساند و در منطقه ویژه هم اقدامات خوبی در حال انجام است که تاکید شده برای فعالیت آنها از نیروهای بومی استفاده شود و اعلام می کنم سال جدید انشاالله سال پر رونقی برای مردم عزیز و جوانان این شهرستان خواهد بود.

 

فرماندار اسلام آباد غرب اظهار کرد: شما جوانان عزیز باید به خود باور داشته باشید و از جوانان گذشته که انقلاب اسلامی راشکل دادند  و دفاع مقدس را فرماندهی کردند الگو برداری کنید و بدانید اگر جوان بخواهد می تواند در هر جایی حرف برای گفتن داشته باشد و خوشبختانه در این شهرستان جوانان افتخار آفرینی کرده اند و انتظار بنده بعنوان همراه جوانان بیش از این است و قطعا از پیشنهادات ،انتقادات،راهکارهای کارشناسانه شما در بهبود وضعیت موجود بهره خواهم برد.

 

وی در پایان سخنان خود گفت: شما عزیزان با هم همفکری داشته باشید و به مسائل تزئینی نگاه نکنید و موارد را دسته بندی شده و با راهکار مرتب در اختیار مدیریت شهرستان قرار دهید تا با استفاده از ظرفیت موجود موارد را بررسی و مشکلات را برطرف نمائیم.

 

گفتنی است: در ابتدای این جلسه  مسائل و مشکلاتی در حوزه های ورزش، فرهنگ، اقتصاد و مدیریت شهرستان توسط جوانان حاضر در جلسه عنوان گردید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد