حادثه

واژگونی تریلی در ورودی شهر دالاهو

کد خبر: 294810
|
09:09 - 1395/02/20
نسخه چاپی
واژگونی تریلی در ورودی شهر دالاهو
اسلام آباد خبر: صبح امروز یک دستگاه تریلی با بار هندوانه که عازم مرز خسروی بود در اثر برخورد با گارد ریل بتنی وسط جاده در ورودی کرند غرب واژگون شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صبح امروز یک دستگاه تریلی با بار هندوانه که عازم مرز خسروی بود در اثر برخورد با گارد ریل بتنی وسط جاده در ورودی کرند غرب که خواب آلودگی راننده هم عامل اصلی این تصادف بوده واژگون شد.

 

اگرچه علت اصلی سانحه خواب آلودگی راننده بوده است اما با یکبار عبور از این ورودی آنچه مشهود تر چاله های ترمیم نشده ورودی شهر ونیز اختلاف سطح شانه خاکی منتهی به جایگاه سی.ان.جی دالاهو است تغییر ناگهانی مسیر جاده است که قطعا نیازمند اصلاح هندسی وتعریض جاده تا به ابتدای مسیر حدود پانصد متر جلوتر که بلوار شهری کرند غرب قرار دارد می باشد.

 

هم چنین باید از زحمات اداره راه وشهرسازی که با نصب گارد ریل های بتنی وعوامل هشدار دهنده تا حدودی در صدد کاهش تصادفات بر آمده تشکر کرد اما با این وجود تا زمانی که باند دوم جاده کمربندی به بهره برداری می رسد مسئولین اداره راه وشهرسازی استان کرمانشاه باید فکری به حال این نقطه حادثه خیز انجام دهند ودرست است که این بار حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما تضمینی وجود ندارد که دفعات بعدی هم شاهد مرگ هم وطنی در این نقطه نباشیم.

 
 

 

منبع:کرند کرد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها