گزارش/

سفر کاری استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب/ بازدید از کارخانه کاشی کاژه، مانیزان و منطقه ویژه اقتصادی زاگرس

کد خبر: 294762
|
17:59 - 1395/02/12
نسخه چاپی
سفر کاری استاندار کرمانشاه به اسلام آباد غرب/ بازدید از کارخانه کاشی کاژه، مانیزان و منطقه ویژه اقتصادی زاگرس
اسلام آبادخبر: استاندار کرمانشاه در سفری یک روزه به شهرستان اسلام آباد غرب آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، اسد الله رازانی استاندار کرمانشاه صبح امروز یکشنبه در سفری یک روزه به اتفاق هیئت همراه وارد شهرستان اسلام آباد غرب شد.

 

رازانی در اولین برنامه سفر خود به کارخانه کاشی کاژه در کیلومتر ۵ جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه رفت و از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت های این کارخانه قرار گرفت.

 

مهندس سيد احمد اسماعيلی مديرعامل شركت كاشی كاژه در این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی از نحوه و میزان فعالیت کارخانه خواستار انجام مساعدت های لازم از سوی مجموعه مدیریت استان شد.

 

گفتنی است، كارخانه كاشی كاژه كرمانشاه يكی از بزرگترين كارخانجات توليدی در نوع خود است.

 

اين واحد عظيم توليدی در زمينی در حدود ۳۰۰ هزار متر مربع با زيربنايی به مساحت ۶۳ هزار و ۶۵۰ متر مربع قرار دارد و كل سرمايه گذاري آن بالغ بر ۶۳۰ ميليارد ريال است.

 

از توليدات اين كارخانه می توان به انواع كاشی ديواری، كف و گرانيت اشاره کرد.

 

۱۱:۵۱_استاندار کرمانشاه از پروژه منطقه ویژه اقتصادی زاگرس بازدید کرد

 

 اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز یکشنبه در سفر خود به شهرستان اسلام آباد غرب از پروژه چهار خطه کردن محور اسلام آباد غرب به حمیل بازدید کرد.

 

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در این بازدید گفت: طول محور اسلام‌آباد غرب به حمیل ۲۷ کیلومتر است که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه استان کرمانشاه برای ترانزیت بهتر کالا داشته باشد.

 

 

گمرک منطقه ویژه آماده بهره برداری است

 

بازدید از منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب (زاگرس) برنامه بعدی سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان بود.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد غرب در این بازدید گفت: گمرک منطقه آماده بهره برداری است، اما زیرساخت هایی نظیر اینترنت، دکل برق و راه دسترسی هنوز فراهم نیست.

 

فرهاد تاب زر گفت: نظر هیئت مدیره منطقه ویژه این است که ۸۰ هکتار زمین واقع در پشت منطقه ویژه حد فاصل بین شهرک صنعتی و منطقه ویژه باید تملک شود و راه دسترسی بر روی جاده کرمانشاه قرار بگیرد.

 

عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه نیز در این خصوص گفت: از انتهای فرودگاه اسلام آباد غرب راه دسترسی منطقه ویژه به صورت تقاطع غیرهمسطح ایجاد خواهد شد.

 

 

بازدید از پروژه گلخانه ای در اسلام آباد غرب

 

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به اسلام آباد غرب از پروژه گلخانه ای در این شهرستان نیز بازدید کرد.

 

معاون جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در جریان این بازدید اظهار داشت: این طرح جزو بزرگترین طرح های گلخانه ای استان با حدود ۵۵ هکتار مساحت است که بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال هزینه احداث آن است.

 

افشین صفوی گفت: هم اکنون در انتظار دریافت وام برای اجرای پروژه هستیم که در این صورت طی ۱۸ ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب نیز، اظهار داشت: این پروژه در زمان بهره برداری اشتغالزایی ۲۵۰ تا ۲۷۰ نفر را به همراه خواهد داشت.

 

اکبر میرزایی افزود: این واحد گلخانه ای ظرفیت تولید ۸ هزار تن میوه در سال را داشته و هم اکنون ۴۰ درصد پیشرفت دارد.

 

بازدید رازانی از پروژه ورزشی شهرستان

 

رازانی در ادامه سفر خود از پروژه ورزشی پیست سوارکاری و اهداف سایت پروازی که در حال حاضر جانمایی مکان آن صورت گرفته نیز بازدید کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلام آباد غرب در این بازدید، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آماده سازی و تجهیز پروژه مورد نیاز است.

 

محمود روشنی گفت: اگر امکان کمک های دولتی نیز برای پروژه وجود ندارد باید امکان واگذاری آن به بخش خصوصی فراهم شود.

 

 

 

توسعه کشور با آموزش و پرورش ممکن می شود

 

اسدالله رازانی پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم زنگ «سپاس معلم» که در مدرسه نمونه دولتی فرزانگان اسلام آبادغرب برگزار شد، ضمن تبریک آغاز هفته معلم، اظهار داشت: هزینه کردن در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

 

وی تصریح کرد: کشورهای توسعه یافته دنیا به موضوع آموزش و تعلیم و تربیت بیش از مسائل دیگر اهمیت می دهند و این از عوامل موفقیت آنان است.

 

 

رازانی با بیان اینکه کشوری موفق است که به آموزش و پرورش اهمیت دهد، افزود: امروز امکانات برای پیشرفت دانش آموزان فراهم است که باید از این امکانات بهترین استفاده را برد.

 

استاندار کرمانشاه ضمن تاکید بر فراهم کردن شرایط مناسب برای معلمان، ابراز امیدواری کرد جامعه فرهنگی استان به توفیقات بیشتری در آینده دست پیدا کنند.

 

گفتنی است، استاندار کرمانشاه صبح امروز به شهرستان اسلام آباد غرب سفر کرده و ضمن بازدید از چندین پروژه زنگ «سپاس معلم» را در مدرسه فرزانگان به صدا در آورد.

 

ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب نیمه اول امسال به اتمام می رسد

 

استاندار کرمانشاه ظهر امروز یکشنبه در ادامه سفر خود به شهرستان اسلام آباد غرب از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان نیز بازدید کرد.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در جریان این بازدید، اظهار داشت: عملیات اجرایی ساخت بیمارستان اسلام آباد غرب از سال ۹۰ آغاز شده و هم اکنون در مجموع ۸۸ درصد پیشرفت دارد.

 

 

عبدالله بهادری همچنین پیشرفت ساختمان اصلی بیمارستان را ۹۲ درصد اعلام کرد و افزود: تا کنون برای احداث این پروژه ۱۲ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه به چیزی حدود ۱۱ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

 

بهادری یادآور شد: سال گذشته سه و نیم ملیارد تومان برای پروژه در نظر گرفته شد که نیمی از آن تخصیص یافت.

 

وی از اتمام ساخت پروژه تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: در زمان مذکور این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده خواهد شد.

 

استاندار کرمانشاه نیز در این بازدید توجه به حوزه بهداشت و سلامت را از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: بایستی تلاش های لازم در راستای تکمیل هر چه سریعتر پروژه صورت گیرد.

 

اسد الله رازانی همچنین خواستار رفع مشکلات پروژه از جمله دفع فاضلاب بیمارستان شد.

 

بازدید از شرکت فرآورده‌های لبنی مانیزان

 

استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود از شرکت فرآورده‌های لبنی مانیزان در شهرستان اسلام‌ آباد‌ غرب نیز بازدید کرد.

 

در این بازدید امیر حسین صفری مدیر این شرکت گزارشی از روند خط تولید و فعالیت شرکت ارائه و خواستار مساعدت های لازم برای توسعه خط تولید شد.

 

گفتنی است، استاندار کرمانشاه بعد از ظهر امروز در پایان سفر کاری خود در جلسه  شورای اداری شهرستان حضور خواهد یافت.

 

برای هر شهرستان نسخه ویژه‌ای در برنامه‌ریزی توسعه تدوین می‌شود

 

به گزارشاسلام آباد خبر، اسدالله رازانی شامگاه یکشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسلام آباد غرب اظهار داشت: شهرستان اسلام آبادغرب ظرفیت‌های مطلوبی برای رشد و توسعه دارد و اتمام پروژه‌های متعدد عمرانی و زیربنایی که از سالیان قبل در این شهرستان در حال انجام است گامی موثر و مثبت برای توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

 

رازانی بزرگراه کربلا و راه آهن کرمانشاه - خسروی را از جمله‌های پروژه‌های ارزشمند در اسلام آبادغرب نام برد و افزود: مدیران دستگاه‌هایی اجرایی باید برنامه توسعه را که مورد توافق قرار گرفته كاملاً جدی بگیرند و بر این اساس اقدام و عمل كنند تا اتفاقات قابل توجه و مطلوبی را در سطح شهرستان‌ها شاهد باشيم.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه هر  یک از شهرستان‌های استان برنامه و نسخه ویژه‌ای برای توسعه خواهند داشت، تصریح کرد: برنامه مورد هدف برای توسعه بر اساس استعدادها و احتياجات هر شهرستان  تدوین می‌شود.

 

 

وی با اشاره به بازدید خود از مناطق مختلف شهرستان اسلام آبادغرب طی سفر کاری امروز گفت: هدف از این سفر بررسی استعدادها و ظرفیت‌های شهرستان بود تا با برداشتی صحیح از استعدادهای موجود برای برنامه‌ریزی اقدام شود.

 

رازانی در ادامه تاکید کرد: برای حرکت سریع در مسیر توسعه و پیشرفت باید برنامه‌ریزی‌ها انجام و طرح‌ها و پروژه‌های مهم و اولويت‌دار با توافق مديران ارشد استان و نیز فرمانداران در شهرستان‌ها شناسایی و اجرا شود.

 

به گزارشاسلام آباد خبر،استاندار کرمانشاه در سفر کاری یک روزه خود به شهرستان اسلام آبادغرب در بازدید از مناطق و پروژه‌های متعدد در جریان آخرین وضعیت زیربنایی و عمرانی شهرستان قرار گرفت.

 

بازدید از بیمارستان در حال ساخت شهرستان اسلام آبادغرب، بازدید از پروژه چهار خطه کردن محور اسلام آباد غرب به حمیل، بازدید از پروژه گلخانه‌ای در این شهرستان و پروژه ورزشی پیست سوارکاری و اهداف سایت پروازی از جمله برنامه‌های رازانی بود.

 

 همچنین رازانی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی زاگرس، کارخانه کاشی کاژه در کیلومتر ۵ جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این کارخانه قرار گرفت.

 

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها