فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کوتاهی مدیران در برخورد با عاملین راکد شدن مسکن مهر اسلام آبادغرب را نمی پذیریم/ تحویل 300 واحد دیگر بزودی

کد خبر: 294721
|
09:53 - 1395/02/08
نسخه چاپی
کوتاهی مدیران در برخورد با عاملین راکد شدن مسکن مهر اسلام آبادغرب را نمی پذیریم/ تحویل 300 واحد دیگر بزودی
اسلام آبادخبر: فرماندار اسلام آبادغرب گفت: قرار بر این بوده که از طریق فروش املاک اعتبار تملک راه دسترسی پروژه مسکن مهر شهید نژادرضایی تامین شود که در این خصوص هیچگونه اقدامی از طریق اداره راه و شهرسازی صورت نگرفته است.

به گزارشاسلام آباد خبر،  فرماندار اسلام آبادغرب در  جلسه شورای مسکن این شهرستان گفت: از تعداد 1980 واحد مسکن مهر شهید نژاد رضایی 1040 واحد تحویل متقاضیان شده و 300 واحد دیگر از پیشرفت فیزیکی 70 درصد برخوردارند و بزودی تحویل متقاضیان خواهند شد.

 

وی افزود: وضعیت 340 واحد از فاز اول و 300 واحد از فاز دوم با بی کفایتی پیمانکاران راکد و غیر فعال شده و با لغو پیمان وضعیت این پروژه ها را نیز روشن خواهیم کرد.

 

افشین کریمی تصریح کرد:  نمی پذیریم با کوتاهی برخی مدیران  در برخورد با پیمانکاران پروژه مهمی همچون مسکن مهر که متقاضیان آن چشم انتظارند راکد بماند و اعلام می کنم باید در کوتاهترین زمان  وضعیت این پروژه ها تغییر و فعال شوند و این موضوع را از طریق استان پیگیری خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه باید مشکل راه دسترسی مسکن مهر شهید نژادرضایی مرتفع شود گفت:  قرار بر این بوده که از طریق فروش املاک  اعتبار تملک راه دسترسی به این پروژه تامین شود که در این خصوص هیچگونه اقدامی از طریق اداره محترم راه و شهرسازی صورت نگرفته و اعتباری که برای رفع این مشکل در گذشته اختصاص یافته  کافی نیست و باید دستگاه مربوطه برای حل این موضوع اقدام کند.

 

 

فرماندار اسلام آبادغرب در ادامه  سخنان خود اظهار داشت:  اقدامات خوبی در پروژه شهید نژاد رضایی همچون ساخت  کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ،احداث دبستان،احداث سالن ورزشی،احداث پاسگاه انتظامی و احداث کتابخانه  انجام شده و برای زیرساختهای مهمی همچون آب ،برق،گاز ،زیرسازی وآسفالت معابر ،جدول گذاری و موزائیک فرش 8 میلیارد تومان هزینه شده و این موضوع از پیشرفت فیزیکی 80 درصد برخوردار است.

 

کریمی در بخشی دیگر از سخنان خود  ضمن اعلام رفع بموقع مشکل روشنایی مسکن مهر طلاب  با انتقاد از وجود مشکلات در این پروژه گفت:  باید روند انعقاد قرار دادها با بانک عامل تسریع ایجاد شود و روند اجرای زیرساختها در این پروژه به سرعت انجام شود.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد