توسط بخشدار بخش حمیل

شایعه آب بردن پل روستای میان تنگ منصوری در اسلام آبادغرب تکذیب شد

کد خبر: 294668
|
11:20 - 1395/01/30
نسخه چاپی
شایعه آب بردن پل روستای  میان تنگ منصوری در اسلام آبادغرب تکذیب شد
اسلام آبادخبر: بخشدار بخش حمیل در پی گسترش شایعه آب بردن پل روستای میان تنگ منصوری در اسلام آبادغرب گفت: این روستا اصلا" پل نداشته که آب آنرا ببرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در پی تداوم بارش های بهاری چند روز اخیر که منجر به  بروز سیلاب و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها گردید، برخی شایعات مبنی بر آب بردن پل روستای میان تنگ منصوری شیوع پیدا کرد.

 

مسعود جابری بخشدار بخش حمیل در این خصوص به خبرنگاراسلام آباد خبرگفت:  روستای میان تنگ منصوری اصلا" پل نداشته که آب آن را ببرد.

 

وی افزود: در قسمت ورودی روستا ، موسوم به " شاهزاده جهان"  که دو رودخانه گواور و راوند به هم ملحق می شوند،که  آب رودخانه در اثر بارش باران بالا آمده و مسیر ارتباطی که از عرض وسیع رودخانه می گذرد قطع شده است و با توجه به قرار گرفتن خانه های مسکونی در ارتفاع بالادست رودخانه هیچ گونه مشکلی برای اهالی روستا به وجود نیامده است و امدادرسانی توسط نیروهای امدادی صورت گرفته است.

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در چند روز گذشه گفته بود: روستای میان تنگ منصوری در اسلام آباد غرب در محاصره کامل سیل است که امدادرسانی به آنها وجود دارد.

 

جهانگیر پور حسن در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص امداد رسانی به سیل زدگان در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به تداوم بارندگی ها که منجر به وقوع سیل و طغیان رودخانه شده با اعزام نیروهای جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه هم اکنون امدادرسانی ها ادامه دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون امداد رسانی به منطقه میان تنگ در اسلام آباد و مردم عشایر ساکن در گیلانغرب و روستاییان شهرستان کنگاور، هرسین، بیستون و بخش هایی از کوزران در حال انجام است.



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ۴۵ خانوار روستای میان تنگ اسلام آباد با ۱۶۵ سکنه به صورت کامل در محاصره سیل هستند که در حال امداد رسانی به آنها هستیم.



پور حسن یادآور شد:  نیروهای جمعیت هلال احمر اقلام زیستی و خوراکی شامل نان و خرما، کنسرو، آب آشامیدنی، برنج، قند و شکر به همراه وسایلی چون پتو، نایلون سنگری و سایر تجهیزات را در بین سیل زدگان توزیع می کنند.

 

انتهای پیام/

 



 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد