انتقاد منتخب مردم اسلام آبادغرب از وزارت بهداشت؛

سفر مسئولین وزارت بهداشت به اسلام آباد غرب تشریفاتی بود/عدم تکمیل فاز دوم بیمارستان شبیه خیانت به یک ملت است

کد خبر: 294667
|
11:10 - 1395/01/30
نسخه چاپی
سفر مسئولین وزارت بهداشت به اسلام آباد غرب تشریفاتی بود/عدم تکمیل فاز دوم بیمارستان شبیه خیانت به یک ملت است
فلاحت پیشه منتخب مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در انتخابات مجلس دهم نسبت به اقدامات مسئولین در رابطه با شیوع بیماری در شهرستان اسلام آباد غرب طی بیانیه ای واکنش نشان داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،حشمت الله فلاحت پیشه منتخب مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در انتخابات مجلس دهم پس از بازدید خود از بیمارستان اسلام آباد غرب که به دلیل شیوع بیماری در این شهرستان انجام شد بیانیه ای صادر کرد.

 

این بیانیه در کانال تلگرامی فلاحت پیشه منتشر شده و متن آن به شرح ذیل است:

 

عزیزان همشهری، اینجانب در دوران شیوع بیماری ناشناخته اخیر در میان شما حضور داشته و بعد از بازدید ساعت 3 بامداد خود از بیمارستان چند نکته را به عرض می رسانم:

 

1 - در حالیکه هنوز مسئولیت رسمی ام آغاز نشده، از طرف مسئولین از شما عذر خواهی می کنم.

 

2 -  امیدوارم تا ۷ خرداد ماه دلیل بیماری و راهکارهای علمی، تخصصی، تجهیزاتی، پیشگیری و مقابله با چنین بحران هایی نتیجه دهد و شخصا پیگیری های لازم را در این رابطه انجام خواهم داد.

 

3 - سفر معاون وزیر بهداشت به اسلام آباد غرب تشریفاتی بود؛ ایشان نه تجهیزاتی و نه پرسنلی آورده بود که دردی را دوا کند و گویا آقایان با عجله برگشتند تا مبادا خودشان نیز به بیماری گرفتار نشوند.

 

4 - از پرسنل خدوم بیمارستان اسلام آباد غرب که به عبارتی؛ دست تنها به جنگ یک اپیدمی منطقه ای رفتند تشکر می کنم.در چنین شرایطی می توان فهمید که تاخیر چند ساله در تکمیل و تجهیز بیمارستان تخصصی اسلام آباد غرب؛ چیزی شبیه خیانت به یک ملت است.

 

 

 

5 - مردم عزیز از برخی ورق بازی های داخل بیمارستان همچون تهیه چندباره فیش ویزیت و... گلایه داشتند که البته ناقض زحمات شبانه روزی پزشکان و پرستاران و دیگر پرسنل خدوم نیست؛ و امیدوارم تسهیل مدیریتی لازم در این رابطه صورت گیرد. 

 

6 - شخصاً،  از مدیریت محترم شبکه و بویژه پرسنل گمنام و بی ادعای بیمارستان تشکر می کنم.و ضمن سپاس از دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه؛ منتظر پاسخ روشن آنها به مردم در قبال مشکل فوق بوده و امیدوارم با شناسایی نقاط ضعف و کمبود شبکه اسلام آباد غرب و دالاهو در بحران اخیر، نسبت به رفع فوری مشکلات عنایت نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد