فرمانده سپاه اسلام‌آباد غرب :

اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از تنگناهای احتمالی اقتصادی است

کد خبر: 294600
|
08:46 - 1395/01/17
نسخه چاپی
اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از تنگناهای احتمالی اقتصادی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب گفت: مجموع سپاه و بسیج در راستای نام‌گذاری امسال که به نوعی مطالبه اقتصادی رهبری از دولتمردان است هرگونه همکاری لازم را با مجموعه‌های اداری شهرستان انجام می‌دهد.

سرهنگ افشار محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اسلام آباد خبر،  با اشاره به شعار سال اظهار داشت: تاکید بیش از پیش مقام معظم رهبری بر مقوله اقتصاد کشور و همچنین نام‌گذاری امسال با مضمون اقتصادی نشان دهنده اشراف و آگاهی معظم‌له از مشکلات مملکت است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام‌آباد غرب افزود: نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ابعاد مختلفی دارد که مهمترین بُعد آن لزوم مقابله جدی دولتمردان به مشکلات اقتصادی کشور به عنوان یکی از دغدغه‌های مردم است.

 

محمدی بیان کرد: بخش دیگر نام‌گذاری امسال نارضایتی از عدم انجام اقدامات مثمر در زمینه عملیاتی شدن سیاست‌های کلی ابلاغی اقتصاد مقاومتی است که کارهای انجام شده کافی نیستند و برای نیل به هدف نهایی سیاست‌های ابلاغی باید به جای وعده اقدام عملی کرد.

 

وی بیان کرد: روی دیگر این نامگذاری تاکید بیش از پیش مقام معظم رهبری بر توجه به توان داخلی و همچنین دوری گزیدن از تکیه بر درآمدهای نفتی و رفتن به سمت اقتصاد دانش بنیان و استفاده از ظرفیت علمی کشور است.

 

محمدی تصریح کرد: نحوه مدیریت اقتصادی کشور در دوره جنگ می‌تواند به‌ نوعی تجلی‌کننده روح اقتصاد مقاومتی باشد که شرایط فعلی مدیریت کلان اقتصادی کشور همچون مدیریت در دوران جنگ است که باید براساس برنامه‌های دشمن و شناخت هجمه‌های بیرونی نگاهی به مشکلات درون‌زای اقتصاد داشت که در نتیجه راهبردی که در این وضعیت باید حاکم بر مدیریت اقتصاد شود، همان راهبرد اقتصاد مقاومتی است.

 

وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مولد، درون‌زا و برون‌گرا که چنین اقتصادی می‌تواند در برابر تکانه‌های بیرونی مقاوم باشد و بر اساس تز «توسعه کوثری» موجب رشد کشور شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور از تنگناهای احتمالی اقتصادی است، گفت: مجموع سپاه و بسیج در راستای نام‌گذاری امسال که به نوعی مطالبه اقتصادی رهبری از دولتمردان است هرگونه همکاری لازم را با مجموعه‌های اداری شهرستان انجام می‌دهد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد