امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه:

دشمنان برای شکستن ابهت مسلمانان در کشورهای اسلامی به دنبال تبدیل شان به احزاب مختلف هستند/ رهبرانقلاب از ما حفظ وحدت را می خواهد

کد خبر: 294413
|
15:58 - 1394/12/14
نسخه چاپی
دشمنان برای شکستن ابهت مسلمانان در کشورهای اسلامی به دنبال تبدیل شان به احزاب مختلف هستند/ رهبرانقلاب از ما حفظ وحدت را می خواهد
اسلام آبادخبر:امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب پدر ایران نوین است، گفت: این پدر از ما حفظ وحدت را می خواهد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: یا ایها الذین آمنو، از نافرمانی خدا پرهیز کنید و تقوا را رعایت کنید و به ریسمان محکم خدا چنگ بزنید، متفرق و جدا جدا نشوید ، در احزاب مختلف تقسیم نشوید که هر حزبی خود را حق بداند و باقی احزاب را باطل بخواند.

 

وی با بیان اینکه هرکس که حزب خدا باشد رستگار است، افزود: گروه گروه نشوید و باهم درگیر نشوید، هرگاه امت اسلامی گروه گروه شوند و باهم به مجادله درافتند، مسلمانان ابهت شان شکسته می شود.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: دشمنان برای شکستن ابهت مسلمانان در کشورهای اسلامی به دنبال گروه گروه کردن مردم و تبدیل کردن شان به احزاب مختلف هستند و شیعیان باید بدانند که اهل سنت دشمن ایشان نیست و همچنین اهل سنت باید بدانند که دشمن ایشان شیعه نیست.

 

وی افزود: اهل حق فرقه ای از مسلمین است و همه اهل حقند و کسی اهل باطل نیست مگر کسی که در مقابل حق مقاومت کند.

 

وی اضافه نمود: سفارش اکید رهبر معظم انقلاب این است که؛به اختلاف های سلیقه ای ، جناحی ، سیاسی  ، فرقه ای و مذهبی دامن نزنیم و همه با هم به ریسمان محکم الهی چنگ بزنیم و متفرق نشویم تا وحدت و ابهت مسلمانان شکسته نشود.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: همه یکتا پرستان زیر سایه یکتا پرستی با هم وحدت و انسجام دارند و امروز روز عزت اسلام است چون جهان اسلام در مقابل جهان استکبار ایستاده و اینگونه نیست که مسلمانان در مقابل مسیحی یا یهودی ایستاده باشند.

 

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مبادا استکبار شما را به دعوا های داخلی مشغول کند ، مبارزه با استکبار تا عصر ظهور ادامه خواهد داشت و در این عصر استکبار به زانو در خواهد آمد.

 

خطیب جمعه اسلام آبادغرب در خطبه دوم ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و در گذشت آیت الله واعظ طبسی گفت: دشمن در فضای مجازی در حال گسترش توهین ها به سمت شخصیت بزرگ اسلام حضرت علامه سیدحسن نصرالله می باشد که پرچمدار مبارزه استکبار و اسرائیل است.

 

وی افزود: دشمن درحال انتشار قرار گرفتن سید حسن نصرالله در لیست تروریست های می باشد و ما ملت ایران ضمن محکوم کردن این حرکت از این شخصیت بزرگوار که برای احقاق حقوق مظلومان و مستضعفان با مستکبران مبارزه می کند، اعلام حمایت می کنیم.

 

 

حجت الاسلام محمدی پوربا بیان اینکه؛ اط نظر دشمنان تروریست کسی است که از حق خودش و مستضعفان دفاع کند، گفت: تروریست استکبار جهانی است که جان ملت ها برایش ارزش ندارد وملت ایران از سید حسن نصرالله که یکی از اهل بیت پیامبر(ص) است حمایت می کند که امروز خاورمیانه را لرزانده و رژیم صهیونیستی را ترسانده که از ترس نمی دانند چکار کنند .

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب دربخش دیگری از  خطبه های نمازجمعه گفت: از حضور پرشور مردم شهر شهدای مرصاد بخاطر خوش درخشیدن در انتخابات و شاد کردن قلب رهبرمان تشکر می کنم و حضور شما مهر تأئیدی بر پاکیزگی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که انشاءالله  امام عصر(عج) از شما راضی و خشنود باشد.

 

وی همچنین به منتخبین مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تبریک گفت: و از نماینده آینده مردم شهرستان خواست که به فکر اشتغال جوانان و پیگیری رفع مشکلات کلیه مردم به ویژه اقشار مستضعف و کم درآمد جامعه باشد.

 

حجت الاسلام محمدی پورخاطرنشان کرد: از زحمات طاقت فرسای نماینده فعلی شهرستان هم تشکر و قدردانی می کنم که مردم و خصوصا" روستاهای اطراف شهرستان هنوز مزه خدمات و زحمات ایشان را به یاد دارند و قدردان ایشان هستند.

 

وی همچنین از تمامی اقلیت هایی که حامی نظام بوده و هستند، خصوصا" جامعه اهل حق  تقدیر نمود و گفت: احترام خود را بیش از پیش به این عزیزان داریم .

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: جامعه اهل حق از بدو پیروی انقلاب در خدمت نظام بوده اند و علاقمند به امام و رهبری هستند و به خاطر وظیفه در انتخابات شرکت می کنند.

 

وی با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب پدر ایران نوین است، گفت: این پدر از ما حفظ وحدت را می خواهد.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه تکیه گاه وامید تمام مستضعفان، و مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان به جایگاه رهبرمعظم انقلاب در ایران و امام خامنه ای است، گفت: کسانی که وارد مجلس خبرگان می شوند باید حافظ این جایگاه باشند.

 

وی بخش پایانی سخنان خود از مردم خواست تا در آستانه نوروز به فکر فقرای جامعه باشند که از ساده ترین امکانات زندگی محروم هستند و با یاری کردن کمیته امداد خانواده های ضعیف را در شادی های خود شریک کنند.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها