طی پیام های جداگانه ای عنوان شد/

امام جمعه اسلام آباد غرب به منتخبین مردم در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی تبریک گفت

کد خبر: 294410
|
10:16 - 1394/12/11
نسخه چاپی
امام جمعه اسلام آباد غرب به منتخبین مردم در مجلسین خبرگان و شورای اسلامی تبریک گفت
امام جمعه اسلام آباد غرب خطاب به آیات نریمانی و عراقی کاندیداهای منتخب مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و حشمت اله فلاحت پیشه کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی پیام های جداگانه ای صادر کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر،متن پیام امام جمعه اسلام آباد غرب خطاب به آیات نریمانی و عراقی کاندیداهای منتخب مردم کرمانشاه در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به شرح ذیل است:

 

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

حضرات آیات عراقی و نریمانی پیروزی شما را در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تبریک عرض میکنم و ضمن تشکر از استاد فرزانه حضرت آیت الله ممدوحی بابت زحماتیکه در هشت سال گذشته جهت حراست از کیان رهبری کشیدند و قدردانی از برادرخوبم جناب استاد مستشاری که تنور انتخابات را گرم نمودند ، برایتان درجهت حمایت از رهبری معظم انقلاب و حفظ دستاوردهای نظام از خداوند تعالی توفیق و تأیید مسئلت مینمایم ، این مردم که با رأی آنها عازم مجلس خبرگان می شوید از شما انتظار دارند در هشت سال آینده در میان آنان حاضرشده و ازآنان دلجویی نموده و احیانا پیام آنان را به مسئولین رده بالا برسانید. و من الله التوفیق

 

همچنین حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه محترم شهرستان اسلام آباد به نماینده منتخب جناب آقای حشمت اله فلاحت پیشه پیام تبریک صادر کرد.متن این پیام بدین شرح است.

 

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»


جناب آقای حشمت اله فلاحت پیشه پیروزی شما را درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض میکنم و امیدوارم در حفظ دستاوردهای انقلاب و خدمت به همه مردم موفق باشید، با توصیه به هوا دارانتان جهت حفظ آرامش و محافظت از فضای صلح و دوستی با همه رقبا و هوادارانشان نشان دهنده متانت انقلابی و دلسوزی خود باشید. امیدوارم در چهارسال آینده قشرضعیف جامعه را دریابید که خشنودی خدا درخشنودی آنهاست، از زحمات طاقت فرسای دکتر جلیلیان تشکر و قدردانی میکنم هرکجا هستید موفق باشید.

 

همچنین حجت الاسلام محمدی پور امام جمعه محترم شهرستان اسلام آباد غرب با صدور پیامی، از حضور پرشور و حماسی مردم این شهرستان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمود.


متن این پیام بدین شرح است:

«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»


آفرین بر عزم و اراده ی جدی مردم خدا جوی اسلام آباد، دالاهو و حمیل که با حضور پرشورخود برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت غیور ایران زمین افزودند ، آنچه که مشاهده کردیم از روز اول شروع قانونی تبلیغات ، حضور پر رنگ اقشار مختلف ملت بود، درود و سلام خداوند بر جامعه ی محترم اهل حق که الحق والانصاف پای آرمانهای امام و انقلاب ایستادگی کرده اند ، اینجانب به نوبه ی خود خالصانه دست همه ی شما را میبوسم و از همه ی عزیزانی که احیانا در گرماگرم تبلیغات پرشور به آنها جسارت شده خصوصا از جامعه محترم اهل حق که با شایعه سازی به آنها اهانت شد عذرخواهی میکنم و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چهار سال گذشته ی نماینده ی مردمی و ولایتی شهرستان جناب آقای حاج علی جلیلیان ، برای نماینده منتخب مردم اسلام آباد ودالاهو و حمیل درمجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری دارم و امیدوارم پس از اتمام رقابت ، فضای دوستی و رفاقت سالم و همدلی فراهم گردد. بارالها عزت امت اسلامی مستدام باد. وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد