گزارش/

تبلیغات سنتی کاندیداها در اسلام آباد غرب/فضای مجازی بستر جدید تبلیغات

کد خبر: 294374
|
14:38 - 1394/12/05
نسخه چاپی
تبلیغات سنتی کاندیداها در اسلام آباد غرب/فضای مجازی بستر جدید تبلیغات
اسلام آبادخبر: در دوره دهم انتخابات مجلس همچنان در اسلام آباد غرب تبلیغات به روش سنتی و بعضا با ایده های نو انجام می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، تبلیغات امروز رکن مهمی در امور مختلف محسوب می شود و ثابت شده که شیوه های نوین تبلیغاتی نیز نقش بسیار مهمی در سودآوری،پیروزی و قس علی هذا دارند.

یکی از عرصه های بسیار مهم که تبلیغات در آن نقش حیاتی ایفا می کند انتخابات است و امروز که در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هستیم نقش تبلیغات سیاسی بسیار پررنگ تر از هر زمان دیگری است؛ اما در شهرستان اسلام آباد غرب تبلیغات به همان روش سنتی یعنی نصب بنر،پخش پوستر و حضور در ستادهای انتخاباتی انجام می شود.

البته روش های نوینی نیز در تبلیغات دیده شده به عنوان مثال یکی از کاندیداها با تهیه و تدوین یک سی دی مربوط به برنامه های خود از مردم خواسته که تنها نیم ساعت برای دیدن آن وقت بگذارند؛روش دیگر انتخاب موضوع برای سخنرانی های تبلیغاتی بوده موضوعاتی مانند بغض،افشای یک خیانت و ....

البته بستر دیگر تبلیغات در این دوره که متاسفانه به دلیل عدم فرهنگسازی درست باعث بروز مشکلاتی نیز در بین کاندیداها،هواداران آنها و پخش شایعات زیاد شده است، "فضای مجازی" است.

نرم افزارهای موبایلی بویژه تلگرام نیز یکی از بسترهای مهم تبلیغاتی و عملیات روانی کاندیداها بوده که در آن گروه ها،کانال ها و کمپین های مختلفی شکل گرفته است.

نکته دیگر اینکه در تبلیغات برخی از کاندیداها در سطح شهرستان اسلام آباد غرب طرح پشت زمینه بنرهای تبلیغاتی معانی جالب توجهی را متبادر می سازد به عنوان مثال پشت زمینه بنر تبلیغاتی یکی از کاندیداها عکس چرخ دهنده است که به معنی توجه وی به صنعت می باشد.

در زیر تصاویری از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها را می بینید:

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد