امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه

تمام مشروعیت انتخابات به شورای نگهبان است/افتخار می کنیم که همیشه تنور انتخابات مان در دنیا داغ است /ایام فاطمیه تحت شعاع انتخابات فراموش شود

کد خبر: 294341
|
14:32 - 1394/11/30
نسخه چاپی
تمام مشروعیت انتخابات به شورای نگهبان است/افتخار می کنیم که همیشه تنور انتخابات مان در دنیا داغ است /ایام فاطمیه تحت شعاع انتخابات فراموش شود
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ملت ایران با شور انقلابی که در آنها ایجاد شده به کسانی رای می دهند که بیشترین دشمنی را با استکبار جهانی (5+1) دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور درخطبه های نماز جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان ، اظهار داشت: آمریکا یی ها می خواستند شورای نگهبان را به طور کلی جمع کنند و حالا که نتوانستند، می خواهند تصمیمات شورای نگهبان را خدشه دار کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنی با شورای نگهبان از زمان مشروطه شروع شده، افزود:  اصلی ترین دلیل قیام مشروطه این بود که 4 مجتهد بر قوانین تصویب شده مجلس نظارت داشته باشند که قانون ضد اسلام تصویب نشود که با شکست نهضت مشروطه، پرچمدار آن بالای دار رفت.

 

امام جمعه شهرستان گفت: امروز بعد از انقلاب با حکم امام و رهبری 6 مجتهد و 6 حقوقدان شورای نگهبان بر قوانین نظارت می کنند، یعنی 100 سال مردم ایران برای این هدف خون دادند و حالا دشمنان می خواهند این را از ما بگیرند.

 

وی با بیان اینکه؛ تمام مشروعیت انتخابات به شورای نگهبان است، تصریح کرد: کاندیدا ها و هواداران شان مواظب باشید اشتباها" به شورای نگهبان حمله نکنید که حضرت امام(ره) فرمودند؛ هرکس بگوید شورای نگهبان کذا و کذاست، مفسد فی الارض است و باید تحت تعقیب قانون قرار بگیرد.

 

خطیب نمازجمعه اسلام آبادغرب با اشاره به لیست مورد تأیید رادیو بی بی سی گفت: اگر انگلیس می گوید به لیست فلانی رای بدهید یعنی دلش برای دخالت در ایران تنگ شده که زمانی شاه ایران گوش به فرمان آنها بود ولی ملت ایران با شور انقلابی که در آنها ایجاد شده به کسانی رای می دهند که بیشترین دشمنی را با استکبار جهانی (5+1) دارند.

 

حجت الاسلام محمدی پور در خطبه دوم نمازجمعه این هفته با قرائت آیه ای از قرآن کریم در خصوص مراقبت، اظهار کرد: ای مومنین گناه نکنید و ببینید برای فردای قیامت چه توشه ای را پیش فرستاده اید که خداوند به اعمال شما آگاه است.

 

وی افزود: مراقبت یعنی لحظه لحظه مواظب چشم و گوش و دست و پا و فکر و قلب تان باشید.

 

حجت الاسلام محمدی پور گفت: مراقب زبان تان باشید، تهمت نزنید و غیبت نکنید ، آفت های زبان جامعه را به آتش می کشاند ، سخن چینی نکیند حتی اگر راست باشد.

 

وی افزود: متاسفانه افرادی هستند که بین رقیبان انتخاباتی سخن می برند و می آورند و ناراحتی و کدورت به وجود می آورند در حالیکه اصل و اساسی نداشته است.

 

امام جمعه شهرستان با عرض خداقوت به نیروها وعوامل انتخابات که مدت هاست مسئول چینش نیروهای هیئت های اجرایی و نظارت  در انتخابات بودند، گفت: در این یک هفته کار این گروه خیلی سنگین می شود و باید مراقبت لحظه به لحظه داشته باشند تا آدم های بی تقوا با خرید فروش رای یا تقلب در شمارش آبروی نظام را از بین ببرند.

 

وی همچنین با تشکر از کلیه کاندیدا ها وهواداران کاندیداها در ایجاد شور انقلابی در بین مردم ، گفت: ما افتخار می کنیم که همیشه تنور انتخابات مان در دنیا داغ است.

 

حجت الاسلام محمدی پور بیان داشت: خرید و فروش رای حرام شرعی است و باید کسی را بشناسید و به او رای بدهید و این در شأن ملت ما نیست، اخلاق انتخاباتی را رعایت کنید.

 

وی با انتقاد از دو قطبی کردن جامعه  گفت: خیلی از احزاب یک نفره هستند ولی بیانیه می دهند و می نویسند از طرف فلان حزب .

 

وی افزود:در انتخابات اسم اصولگرا و اصلاح طلب نیاورید ، اختلاف سلیقه هست ولی اینها را در گذشته به اسم چپ و راست را دشمن برای ایجاد تفرقه ایجاد کرده است و اکنون اسم آنها را عوض کرده است.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به مناسبت های پیش روگفت: دوشنبه سوم اسفند مصادف با 13 جمادی الاولی، روز شهادت مادر مظلومه حضرت فاطمه(س) است و ما در آستانه ایام فاطمیه قرارداریم که باید مراسمات فاطمیه را پرشور برگزار کنید و نگذارید ایام فاطمیه تحت شعاع انتخابات فراموش شود.

 

وی تصریح کرد: در مجالس از فضائل بانو فاطمه(س) بگویید اما وحدت شیعه و سنی را نشکنید و کسانی که روزه می خوانند روزه سربسته بخوانند و به چگونگی شهادت نپردازید بلکه به مظلومیت مظلوم پرداخته شود که فضیلت زیادی دارد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها