در اسلام آبادغرب

شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از علی صابری حمایت کرد/ اختلاف اصلاح طلبان بر سر لیست شورای سیاست گذاری

کد خبر: 294340
|
00:19 - 1394/11/30
نسخه چاپی
شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان از علی صابری حمایت کرد/ اختلاف اصلاح طلبان بر سر لیست شورای سیاست گذاری
اسلام آبادخبر: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه طی رای گیری که دیروز انجام شد برای حوزه انتخابیه اسلام آباد غرب و دالاهو از علی صابری حمایت کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، لیست کاندیداهای مورد حمایت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در کرمانشاه امروز منتشر شد و این در حالیست که این شورا برای دو حوزه هیچ فردی را موزد حمایت خود قرار نداده اند.

 

در حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو نیز علی صابری بر اساس رای گیری انجام شده مورد حمایت شورای اصلاح طلبان قرار گرفته است.

 

اعلام این لیست و معرفی این افراد در حالی صورت پذیرفته که اختلاف بین اصلاح طلبان بالا گرفته و بعد از اعلام لیست توسط شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه واکنش های متفاوتی به آن نشان داده شده است.

 

مهدوی چشمه گچی در واکنش به این لیست در سایت توسعه نوشته است:اسنادی از برخی کاندیداها در اختیار داریم که اگر منتشر کنیم آبروی شورای سیاستگذاری می رود.

 

دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه ادامه داده کاش دوستان شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پیشنیه برخی افرادی که در لیست خود گذاشته اند دقت میکردند و ما از برخی از اینها اسنادی در دست داریم که اگر افشاء کنیم آبروی این شورای به اصطلاح سیاستگذاری می رود.

 


وی اظهار داشته اگر دوستان این شوراء به موازین دینی پایبند هستند (که انشالله هستند) بیایند تا بنده اسنادی مستند و شفاف در مورد برخی کاندیداهایی که مورد حمایت خود قرار داده اند نشان شان دهم تا بدانند ماهیت واقعی برخی از این کاندیداها چه می باشد؟


چشمه گچی این را هم به صحبت های خود اضافه کرده که ما  نباید فقط به این نگاه کنیم که کاندیدای مورد حمایت ما حامی دولت باشد بلکه اول باید ببینیم اهل حلال و حرام الهی هست؟ رشوه خواری نمی کند؟ با نوامیس مردم چگونه برخورد کرده است ؟  و نحوه بدست آوردن ثروت های میلیاردی طی سالهای اخیر توسط برخی از این کاندیداها چطور بوده است ؟

 

البته اختلاف و انشقاق بین اصلاح طلبان مسبوق به سابقه است و تنها به لیست اعلام شده برای انتخابات مجلس بر نمی گردد.

 

اصلاح طلبان کرمانشاه همین اختلاف و انشقاق ما بین خود را نیز در موضوع انتخابات خبرگان همراه داشته و کاندیداهای متفاوتی را برای انتخابات خبرگان مد نظر دارند و جلسه چند روز پیش شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان کرمانشاه که به منظور اجماع بر روی کاندیداهای خبرگان برگزار شد نیز به تشنج کشیده شد.

 

حال باید دید وضعیت انتخاباتی اصلاح طلبان به کجا کشیده می شود  هر چند که بعید است با این حال و روز و کشیده شدن پای سند و مدرک تخلفات میلیاردی به میدان، این پایان بازی اصلاح طلبان باشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد