فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب مطرح کرد:

دشمن به دنبال از بین بردن هویت انقلابی مردم و استعمار نو است/اجرای 110 برنامه در کمیته بسیج بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلام آباد غرب

کد خبر: 294233
|
10:08 - 1394/11/10
نسخه چاپی
دشمن به دنبال از بین بردن هویت انقلابی مردم و استعمار نو است/اجرای 110 برنامه در کمیته بسیج بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب از اجرای 110 برنامه در دهه فجر امسال در شهرستان خبر داد.


سرهنگ پاسدار افشار محمدی در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی مردم ایران را از یوغ سرسپردگی رهانید و استقلال و عزت را برای ملت به ارمغان آورد.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب افزود:سه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی یعنی استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی در طول عمر این انقلاب سبب شده تا روز به روز بر عظمت ملت ایران افزوده شود و نیل به آرمانهای انقلاب در سایه اطاعت پذیری از ولایت فقیه دست یافتنی گردد.



وی گفت:دشمن مستکبر که تا پیش از انقلاب اسلامی استعمار ایران را دنبال میکرد و از منابع کشور به نفع خویش بهره می برد هم اکنون با استراتژی ها و تاکتیک های مختلف به دنبال از بین بردن هویت انقلابی مردم و استعمار نو است.



محمدی تصریح کرد:یکی از استراتژیهای دشمن "نفوذ" است که مهمترین هدف آن دگرگون کردن اعتقادات و بينشهاست بدین سان که اگر تا دیروز شعار و آرمان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده جایگزین آن در کلام مسؤولین و مردم ما تنش زدایی شود.



وی با اشاره به لزوم بزرگداشت دهه فجر گفت:بزرگداشت این دهه اولا باعث تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی است،دوما باعث آشنایی هر چه بیشتر نسل سوم و چهارم انقلاب با اهداف انقلاب می شود و سوما تجلی آمادگی مردمی برای دفاع از ارزشهای انقلاب و همچنین نیل به آرمانها است.



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب با بیان اینکه در کمیته بسیج بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلام آباد غرب 110برنامه اجرا می شود گفت:یادواره شهدای انقلاب،برگزاری نشست های بصيرتي و برپایی مسابقات ورزشي از جمله این برنامهاست.



وی برگزاری مسابقه آشپزی،وبلاگ نویسی و نقاشی را نیز از دیگر برنامه های کمیته بسیج ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان عنوان و کرد گفت:پایان بخش برنامه های دهه مبارک فجر حضور در راهپیمایی باشکوه 22بهمن خواهد بود.



محمدي تصریح کرد:پیام حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز 22بهمن عدم عدول از آرمانهای انقلاب و همدلی و همزبانی است و ملت ایران در 22بهمن امسال نشان خواهند داد که فریب وعده های دروغین استکبار را نخواهند خورد و از استکبارستیزی و "مرگ بر آمريکا" دست نخواهند کشید.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها