فرماندار اسلام آباد غرب خبر داد :

بازگشایی راه مسدود شده 90 روستای اسلام آبادغرب/ 405 میلی متر بارندگی در سال94

کد خبر: 294211
|
14:44 - 1394/11/06
نسخه چاپی
بازگشایی راه  مسدود شده 90 روستای اسلام آبادغرب/ 405 میلی متر بارندگی در سال94
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: کلیه راههای بین شهری اسلام آبادغرب باز است و تردد جریان دارد و نیروهای امدادی و راهداری در حال آماده باش هستند.

فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار اسلام آباد خبر،  با بیان اینکه هم اکنون راه تردد 130 روستا از مجموع 171 روستای شهرستان باز است، اظهار کرد:بارش برف از ساعت 20 شب گذشته شروع شده که با تلاش راهداری و نیروهای اداره راه شهرستان راه مسدود شده  50 روستا تا ساعت 7 صبح امروز باز شده  و راه 20 روستای دیگر هم از ساعت 7 تا 9 صبح  بازگشایی شد و تلاش برای باز کردن مسیر تردد 20 روستای دیگر هم ادامه دارد.

 

وی افزود: در حوزه شهرستان 131 کیلومتر بزرگراه و راه فرعی و 407 کیلومتر راه روستایی وجود دارد که 340 کیلومتر آن آسفالت، 52 کیلومتر راه شنی و 15 کیلومتر خاکی می باشد.

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: راه میان تنگ منصوری که در اثر بارش روز گذشته مسدود شده بود در حل باز شدن است و محور حمیل به ایلام مقداری ریزش  کوه داشته که با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شده است.

 

وی افزود: در طی بارش برف 24 ساعت گذشته 5 مرحله نقاط حساس گلوگاه ها، گردنه های برف گیرو شیب های تند جاده ای نمک پاشی شده است.

 

فرماندار شهرستان گفت: طی بارندگی چند روز گذشته تاکنون تلفات جاده ای در شهرستان نداشته ایم ولی تعدادی انحراف از جاده بعلت یخبدان و عدم رعایت ایمنی توسط رانندگان مشاهده شده که با تلاش نیروهای امدادی مشکل ایشان نیزبرطرف شده و امدادرسانی لازم صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه کلیه راههای بین شهری اسلام آبادغرب باز است و تردد جریان دارد، گفت: نیروهای امدادی و راهداری در حال آماده باش هستند.

 

افشین کریمی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل بارندگی سال 94،  405 میلی متر بارندگی به ثبت رسیده که 50 میلی متر مربوط به بارندگی 4 روز اخیر است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 130 درصد افزایش بارندگی در سطح شهرستان دیده می شود.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد