حجت الاسلام شمس اله جلیلیان

آن آقایی که خاطره تعریف می کند جمله امام در مورد رابطه با آمریکا را فراموش کرده؟/ امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است

کد خبر: 294066
|
16:47 - 1394/10/09
نسخه چاپی
 آن آقایی که خاطره تعریف می کند جمله امام در مورد رابطه با آمریکا را فراموش کرده؟/ امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است
اسلام آبادخبر: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد گفت: عامل اصلی خلق حماسه 9 دی ولایتمداری مردم بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام شمس اله جلیلیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در مسجد جامع شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد گفت: عامل اصلی خلق حماسه 9 دی ولایتمداری مردم بود.


وی گفت: در حال حاضر دو موضع در خصوص اتفاقات سال 88 وجود دارد،موضع اول اینکه برخی ها می گویند اتفاقات سال 88 جزئی بود و نباید به آن خیلی پرداخت حتی به رسانه ملی نیز در این رابطه فشار می آوردند اما موضع دوم و موضع برحق اینست که مستداتی در دست است که وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 یک فتنه بزرگ با محوریت غربی ها بود.


جلیلیان بیان کرد: فتنه 88 با رمز تقلب شروع شد و به همین بهانه دروغین که بعداً خود معترضین نیز اقرار کردند که دروغی بیش نبوده، زمینه ساز انجام کودتای مخملی در کشور گردید و دشمنان بیرونی و عمله های داخلی آنها شروع به آشوب و بلوا در کشور کردند.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه نقش کشورهای غربی در فتنه 88 بسیار پررنگ بود گفت: از سال 1371 به بعد کشورهای غربی در هشت نقطه دفتر تشکیل دادند و در این دفاتر نسبت به آموزش،ارتباط گیری،تجهیز و پشتیبانی اپوزوسیون جمهوری اسلامی کار اقدام می کردند.


وی بیان کرد: 17 سفارتخانه کشورهای غربی و اروپایی بطور فعال در فتنه سال 88 نقش داشتند و حتی برخی از افراد این سفارتخانه در آشوب ها نقش ایفا می کردند.


جلیلیان با اشاره به اینکه سازمان های جاسوسی و اندیشکده های غربی نیز در فتنه 88 نقش بسزایی داشتند گفت: 700 اتاق فکر به همین منظور تشکیل شد و همین الان نیز اینها بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت می کنند و بر اساس آمار،هفته ای یک مقاله و دو ماه یک گزارش از فعالیت های ایران تهیه می کنند و در برخی از این مراکز افرادی مثل محسن سازگارا،مهاجرانی و سروش نیز فعالیت دارند که در نتیجه فعالیت این مراکز 35000 مقاله،4000 گزارش و 300 عنوان کتاب با موضوع ایران چاپ شده است.


وی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوع تحریف شخصیت امام(ره) اشاره و تصریح کرد: برخی از مسئولین ما را چه شده که وقتی در یک مراسمی می خواستند پرچم آمریکا را آتش بزنند آن مسئول مراسم را ترک می کند؛ آیا آرمان امام(ره) فرق کرده؟ آن آقایی که شب می خوابد و صبح خاطره تعریف می کند و می گوید امام فرمود رابطه با آمریکا ...؛ آیا اینها فراموش کردند که امام(ره) فرمود رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است؟


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: در زمان انتخابات ریاست جمهوری برخی ها شعارشان این بود که برای پیشرفت اقتصادی باید کدخدا را دید و امروز نیز به دنبال همین شعار هستند که این تفکر با تفکر امام(ره) سازگار نیست.


جلیلیان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب امسال بیش از 70 بار کلمه نفوذ را تکرار میکنند و دختر فلان آقا که پسرش نیز الان به جرم فساد اقتصادی در زندان است،می گوید یکبار کلمه نفوذ را بازیچه می کنند و بار دیگر کلمه فتنه را، ما باید دقت کنیم اینها همان افرادی هستند که در فتنه 88 در ارتباط با لندن بودند.


وی افزود: امروز بحث شورایی بودن رهبری و نظارت بر رهبری را پیش می کشند،نظارت بر رهبری کلمه حقی است که اینها از آن باطل را اراده می کنند"یراد بها الباطل"، مگر غیر از این است که رهبری فرمودند که وظیفه خبرگان در درجه اول انتخاب رهبری و دوم نظارت بر رهبری است.


جلیلیان بیان کرد: کسی که فرزندان او مشکلات عدیده ای دارند و ریشه همه فتنه ها به منزل او باز می گردد و وقتی فرزندش روانه زندان می شود از آن به "پدر سوخته بازی" تعبیر می شود و یکی از ارکان نظام(قوه قضائیه) را زیر سوال می برند، وقتی این فرد توان نظارت بر خانواده خود را ندارد چرا دم از نظارت بر رهبری می زند؟معلوم است با این حرف ها دنبال فتنه دیگری هستند؛اینها از مردم زیاد تو دهنی خوردند اما عبرت نمی گیرند.


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) با بیان اینکه ما خط خود را از رهبری می گیریم گفت: رهبری فرمودند فتنه خط قرمز نظام است و شورای نگهبان نیز در انتخابات آینده با تمام توان معیارهایی که امام و رهبری و قانون اساسی تعیین کرده را بررسی می کنند.


وی ثبت نام بیش از 12 هزار نفر در انتخابات مجلس را نوعی رخنه و توطئه خواند و گفت: دشمن در سال 88 غافل از آن بود که ایران با سایر کشورها فرق دارد و مردم ایران ولایتمدار و علاقه مند به نظام هستند و در 9 دی مردم خواص بی بصیرت و پیاده نظام دشمن در داخل کشور و مستکبرین را ناامید کردند.


جلیلیان گفت: روز 9 دی روز ایمان،روز امت و ولایت،روز تقدس و بصیرت،روز حضور،روز انقلابی گری و روز جدایی حق از باطل بود که با رهبری هوشمندانه رهبری رقم خورد.


وی افزود: امت متصل به ولایت شکست ناپذیر است و 9 دی شکست ناپذیری مردم ولایتمدار ایران اسلامی را نشان داد.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد