واکنش ها به یادداشت دکتر نادر نادری/

تندروهای اصلاح طلب در اسلام آباد غرب از چهره خود نقاب برداشتند/چرا از موضع گیری یک کاندیدا علیه فتنه ناراحتید؟+سند

کد خبر: 293937
|
23:19 - 1394/09/15
نسخه چاپی
تندروهای اصلاح طلب در اسلام آباد غرب از چهره خود نقاب برداشتند/چرا از موضع گیری یک کاندیدا علیه فتنه ناراحتید؟+سند
یک وبلاگ نویس در پستی با عنوان "بخشی از سخنان گهربار دکتر نادرنادری !" اعلام موضع دکتر نادری در قبال فتنه گران را رویارویی با اصلاح طلبان می پندارد گویی که خود وی نیز قبول دارد که هنوز مرز اصلاح طلبان با فتنه گران سال 88 قابل تفکیک نیست.

به گزارشاسلام آباد خبر،ظاهراً واکنش ها به یادداشتها و خبرهای اخیر اسلام آباد خبر تمامی ندارد،عصر امروز (یکشنبه) یادداشتی در اختیار این پایگاه خبری تحلیلی قرار گرفت که توسط دکتر نادر نادری کاندیدای احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی نگاشته شده بود؛ در قسمتی از این یادداشت ایشان نسبت به فتنه گران سال 88 به نوعی بیزاری جسته و آنها را ایادی استکبار عنوان می کنند.

اسلام آباد خبر قبلتر از آن در یادداشتی تحت عنوان نکاتی در باب انتخابات آتی مجلس در اسلام آباد غرب به لزوم مرزبندی کاندیداهای آتی مجلس در این شهرستان با فتنه 88 تاکید کرده بود اما ظاهرا این مرزبندی کاندیداها با فتنه 88 به مذاق تندروهای اصلاح طلب در اسلام آباد غرب خوش نیامده است.

نمونه مبرهن این مسئله واکنش یک وبلاگ نویس اصلاح طلب که خود را شخصی رسانه ای و فعال در عرصه مطبوعات می داند به یادداشت دکتر نادر نادری است.

این وبلاگ نویس در پستی با عنوان "بخشی از سخنان گهربار دکتر نادرنادری!" اعلام موضع وی در قبال فتنه گران را رویارویی با اصلاح طلبان می پندارد گویی که خود وی نیز قبول دارد که هنوز مرز اصلاح طلبان با فتنه گران سال 88 قابل تفکیک نیست.

وی در پست منتشر شده می نویسد:" هرچند این روزها شایعات زیادی من باب گرایشات سیاسی کاندیداتوران مجلس دهم مطرح است ولی این بار و در یک موضع گیری صریح دکتر نادری تا حدودی گرایشات اصول گرایانه خود را به همگان نشان داد؛اینکه ایشان بالاخره تفکرات سیاسی خود را از پشت نقاب اعتدال بیرون کشید وموضعی نسبی در برابر اصلاح طلبان گرفتحواشی را برای ایشان بوجود آورده است که قطعا نتایج مطلوبی نباید برایش متصور شد و به جرات می توان گفت این اظهارات ایشان واکنش هایی دربر خواهد داشت کهدر این برهه ی حساس یک اشتباه سیاسی بزرگ بود!

وی در حالی موضع دکتر نادری را یک اشتباه بزرگ تلقی می کند که وی از فتنه گران سال 88 بیزاری جسته است؛گفتنی است رهبر انقلاب بارها و بارها تاکید کرده اند که فتنه 88 نظام را تا لبه پرتگاه سقوط برد و هوشیاری مردم در 9 دی 88 باعث عبور از این فتنه شده است.

نکته قابل توجه دیگر این است که یکی از مخاطبان همین وبلاگ در ذیل این پست با ارسال کامنتی چنین نگاشته که" با سلام از فتنه گران بیزاری جستن شما را ناراحت میکند؟"

این گونه موضع گیری در قبال اعلام نظر یک کاندیدا درباب فتنه 88 به خوبی نقاب از چهره مدعیان اصلاح طلبی و تندروهای اصلاح طلب در سطح شهرستان اسلام آباد غرب برمی دارد و خواستگاه فکری آنها را که مدت ها با محافظه کاری در صدد مخفی کردن آن بوده اند نمایان می سازد.

گفتنی است این وبلاگ نویس نسبت به ارسال پست خود در شبکه های اجتماعی موبایلی نیز اقدام کرده است.

این وبلاگ نویس پست منتشر شده را از وبلاگ خود حذف کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد