مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس همدان در جمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب/

بسیج نماد ارزش ها و دشمن شناسی است/ بسیج تشکیلات نیست، تفکر و فرهنگ است/مسئولین اسلام آبادغرب شأن و شوکت شهر شهدای مرصاد را حفظ کنند

کد خبر: 293903
|
16:14 - 1394/09/05
نسخه چاپی
بسیج نماد ارزش ها و دشمن شناسی است/ بسیج تشکیلات نیست، تفکر و فرهنگ است/مسئولین اسلام آبادغرب شأن و شوکت شهر شهدای مرصاد را حفظ کنند
اسلام آبادخبر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در 5آذر سالروز تشکیل بسیج در اسلام آبادغرب گفت: بسیج تکلیفی عمل می کند و بسیج تشکیلات نیست و تفکر و فرهنگی است که اگر بر جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات و آسیب های جامعه برطرف می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار مهدی ظفری مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان در پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در اجتماع بزرگ بسیجیان در شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک سالروز تولد ارتش بزرگ و الهی بسیج به تک تک بسیجیان گفت: بسیج متعلق به همه است و هر کسی در هرجایی کار نیکی انجام دهد بسیجی است.



وی با بیان اینکه بسیج یک فرهنگ و نگرش و فرهنگ است، افزود: اگر معلمی در مدرسه به وظیفه اش عمل کرد بسیجی است، اگر یک قاضی حکم خوبی صادر کرد بسیجی است، اگر فرماندار یک شهر به خوبی با مردم برخورد کرد بسیجی است، اگر دانشجویی به دنبال  درس و تعلیم بود بسیجی است، اگر کشاورزی به کشاورزی و تولید اهمیت داد بسیجی است و اگر یک مادر شیر پاک به بچه اش داد بسیجی است.



سردار ظفری گفت: برخی به اشتباه فکر می کنند که بسیج یک تأسیسات و تشکیلات مثل احزاب و گروه هاست ، در صورتی که هرچه حزب و  گروه هست در بسیج تعریف می شوند.

 


 وی افزود: وقتی بخواهند لقب بزرگی به رهبر معظم انقلاب بدهند، می گویند رهبر بسیجی، و این شاخص را برای ما مشخص می کند که بسیج نماد ارزش ها و دشمن شناسی است.



سردار ظفری گفت: بسیجیان در زمان جنگ هزاران دلیل برای نیامدن داشتند، اما آنها هم جهاد اکبر را انجام دادند و هم جهاد اصغر را،و با حضور در جبهه ها شبانه روز تلاش کردند.



وی با اشاره به مصاحبه نکردن بسیجی ایرانی در اسارت در سلول زندان بعث عراق با خبرنگار بی حجاب، گفت: حرکت این بسیجی که نمی خواهد خبر سلامتی اش توسط یک زن بی حجاب به خانواده اش داده شود، برای ما پیام دارد.



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه بی ادعا بودن جزو خصلت های بارز بسیجیان است، گفت: بسیج تکلیفی عمل می کند و بسیج تشکیلات نیست و تفکر و فرهنگی است که اگر بر جامعه حاکم شود خیلی از مشکلات  و آسیب های جامعه برطرف می شود.



وی خطاب به مسئولین  و همچنین فرماندهان بسیجی گفت:  نباید به پایگاه های بسیج و گردان های بسیج  به عنوان تشکیلات نگاه کرد، بلکه اینها نمادی از ریشه تفکر امام (ره) و رهبری هستند که شکست در برابر دشمن در آن راه ندارد.



سردار ظفری افزود: بسیجیان در میدان بصیرت باید  پیشقدم باشند و از خط نفوذ دشمن  که می خواهد  در جامعه ما تفرقه ایجاد کند، جلوگیری بعمل آورد.



 وی افزود: یک خط نفوذ که بعنوان خط سوم توسط دشمن ناخودآگاه در جامعه ایجاد می شود این است که جامعه ما را به چند دسته تقسیم کنند؛ یک دسته که بعلت ترس یا واهمه  یا... دوستدار آمریکا هستند، یک عده هم مخالف آمریکا هستند و تا زمانی که آمریکا دست از استکبار بر ندارد با او مبارزه می کنند.


سردار ظفری با بیان اینکه خاطرات ما از اسلام آبادغرب به سال های 58 و  59 بر می گردد،گفت: این شهر مرکز رشادت ها ، قهرمانی ها و دلاورمردی هاست .



وی افزود: اسلام آبادغرب مرکز ثقل منطقه است و مرصاد یادگار و امانتی بزرگ از شهیدان در دست مسئولین این شهر است که همه باید مراقب این شآن و شوکت این شهر باشند .




وی با اشاره به دستگیری یکی از افراد گروهک های تروریستی در منطقه غرب ،افزود: اسلام آبادغرب هم در نقشه دشمن آورده شده است، اما این شخص تروریست در پاسخ به سوال ما که چرا تاکنون اقدامی در منطقه اسلام آبادغرب انجام نداده اید، پاسخ داد که مردم اسلام آبادغرب علاوه بر اینکه دشمن را نمی پذیرند بلکه هرکسی را هم نمی پذیرند و اینگونه نیست که با شعار دادن هر کسی را بپذیرند و این از افتخارات این شهر و دیار است.
سردار ظفری



مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان افزود: از خواهران و مادران بسیجی که به همراه فرزنداشان تشریف آورده اند تا ادامه راه بسیج را به ایشان نشان دهند تشکر نمود.



سردار مهدی ظفری با اشاره به دعای شهید سردار همدانی که خدایا کمک کن در رختخواب نمیریم، از بسیجیان خواست برای ایشان دعا کنند که خداوند شهادت را نصیب ایشان نیز بفرمایند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد