به مناسبت هفته بسیج/

زنگ بسیج در مدارس اسلام آباد غرب به صدا درآمد

کد خبر: 293886
|
10:09 - 1394/09/03
نسخه چاپی
 زنگ بسیج در مدارس اسلام آباد غرب به صدا درآمد
اسلام آبادخبر: آیین به صدا درآمدن زنگ صبحگاهی ویژه هفته بسیج به صورت نمادین در هنرستان نیایش برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به مناسبت گرامیداشت هفته  بسیج ، با حضور مدیر آموزش وپرورش، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از فرهنگیان و مسئولین بسیج دانش آموزی اسلام آبادغرب، زنگ صبحگاهی  بصورت نمادین درهنرستان نیایش به صدا در آمد.

 

حسن رجبی مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب در این مراسم با بیان اینکه تبعیت از مقام معظم رهبری به عنوان علمدار عرصه ایثار و شهادت در عصر امروز تنها راه حل نجات از توطئه‌های دشمنان است، اظهار داشت: ارزش بسیجی به ، بروز بودن معلومات ودانش های نظری وکاربردی و همچنین روحیه جهادی و تفکر بسیجی است.

 

 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد همبستگی در راستای جلوگیری از تحقق توطئه‌های دشمنان در نظام اسلامی گفت: استکبار جهانی از ابتدا تاکنون به دلیل ترس از تفکر بسیجی، سعی داشته با طراحی نقشه های مختلف فرهنگ اسلامی را در جامعه متزلزل کند.

 

مدیر آموزش وپرورش اسلام آباد غرب ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از جمله ضرورت‌های جامعه در عصر امروز دانست و بیان کرد: دانش آموزان نمونه بسیجی به عنوان سفیران ادب، معرفت، حجاب ،فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی در توسعه فرهنگ اقتصاد مقاومتی بین اقشار مختلف جامعه دارند.

 

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان اسلام آباد غرب طی سخنانی با برشمردن خصوصیات بسیج وتفکر بسیجی ،با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی واطاعت از دستورات رهبری ادامه داد: تبیین اهداف انقلاب و نظام اسلامی در منطقه به منظور ایجاد امینت پایدار و ترویج فرهنگ ناب محمدی از جمله مهمترین رسالت مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی نظام در برابر دانش آموزان است.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد