فرماندار اسلام آبادغرب؛

بسیج یکی از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است

کد خبر: 293830
|
23:47 - 1394/08/25
نسخه چاپی
بسیج یکی از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: باید دید چقدر از روحیات اسطوره های دوران جنگ امروز در مدیران ما وجود دارد و تلاش کنیم آنان را الگو قرار داده و به آنها برسیم.

به گزارشاسلام آبادخبر، افشین کریمی در آستانه آغاز هفته بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: آنچه مردم از بسیج به یاد دارند به مانند مراسم حج است زیرا در مراسم حج کسی بر دیگری برتری ندارد، در بسیج ملاک برتری میزان تقوا و خدمت به مردم است ،بسیج درجه نمیشناسد و از هر صنفی یا قشری که هستی شانی بالاتر از دیگران نداری .

 

وی با بیان اینکه بسیج یکی از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است، افزود: ما در دوران جنگ هم دیدیم که در بسیج هیچ کس بر دیگری برتری ندارد و بسیج یعنی یکی شدن و عمده پایداری انقلاب هم در مقاطع مختلف بسیج بوده و تشکیل هسته های مقاومت بسیج در دوران جنگ یکی از عمده ترین دلایل دفاع جانانه ما بوده است.

 

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد : تفکر بسیجی یعنی کار برای رضای خدا و اینکه اجر را هم از خدا بخواهیم ،اسطوره های ما در جنگ همگی این روحیه را داشته اند و باید دید چقدر از روحیات اسطوره های دوران جنگ امروز در مدیران ما وجود دارد و تلاش کنیم آنان را الگو قرار داده و به آنها برسیم.

 

کریمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت:آن چیزی که رهبری در خصوص بسیج و مدیریت جهادی اعلام می فرمایند روحیه و محتوایی است که در تفکر بسیجی وجود دارد و انشاء اله روحیه بسیجی در همه ما وجود داشته باشد تا برای  رضای خدا و با توکل به خدا کار کنیم.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد