امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب:

به امضای آمریکا هرگز اعتماد نداریم / شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از عاشوراست

کد خبر: 293739
|
15:44 - 1394/08/13
نسخه چاپی
به امضای آمریکا هرگز اعتماد نداریم / شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از عاشوراست
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بعد از برجام کینه توزی آمریکا تغییری نسبت به قبل نکرده و برداشته شدن تحریم ها که هدف ما از مذاکرات بود و آنها این هدف را با هزاران شرط و شروط به تعویق انداختند و به امضای آنها در پای این عهدنامه اعتماد نداریم.

به گزارشاسلام آبادخبر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور در سخنرانی روز 13 آبان در اسلام آبادغرب اظهار کرد: 13 آبان از طرفی روز دانش آموز و روزی است که عده زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در مبارزه با رژیم طاغوت به شهادت رسیدند و این سند های جنایات آمریکای جنایتکار است که هنوز خون آن دانش آموزان از دستش می چکد و باعث می شود که دلهای ما نسبت به آمریکا صاف نشود.

 

وی افزود: اقدامات خصمانه آمریکا باعث شده که کینه آمریکا در دل همه ملت ها کاشته شود و هر روز نفرت جهان از این جرثومه فساد بیشتر می شود.

 

امام جمعه شهرستان در جواب کسانی که می گویند به مشکلاتو مسائل داخلی بپردازید و به آمریکا کاری نداشته باشید، گفت: زدن شاخ وبرگ مشکلی را حل نمی کند باید به سراغ ریشه ظلم رفت و ریشه همه ظلم ها و جنایت ها در تمام دنیا آمریکاست و ما اگر بتوانیم ریشه ظلم را بخشکانیم زمینه را برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) فراهم نموده ایم.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ، گفت: مبارزه با استکبار یک حرکت معقول، منطقی و خردمندانه است و دارای پشتوانه علمی و متکی به تجربه ملت ایران است و از روی احساس نیست و کسی بخاطر جوگیر شدن مرگ بر آمریکا نمی گوید و تجربه ملت ایران نشان داده که هروقت در مقابل این جرثومه فساد کوتاه آمده ایم یا به بهانه رفاقت جلو رفتیم جز دشمنی و کینه توزی چیزی از او ندیده ایم.

 

حجت الاسلام محمدی پور با بیان اینکه بعداز ملی شدن صنعت نفت آمریکائی ها از خوشبینی دکتر مصدق سوء استفاده کردند، گفت: ملت ایران این کینه از آمریکا را هرگز فراموش نمی کنند که کودتای 28 مرداد را برای براندازی دولت مصدق تشکیل دادند و نخست وزیر منتخب ملت را برکنار کردند و حکومت استبدادی شاه را روی کار آوردند و شاه و سازمان مخوف و جنایتکار ساواک را بر ملت مسلط کردند و جوانان معترض ملت را در زندانها شکنجه و تکه تکه کردند.

 

وی افزود: کسانی ماموریت یافته اند که چهره آمریکا را بزک کنند و آرایش کنند و وانمود کنند که آمریکا قبلا" دشمن بوده و از این به بعد دشمن ما نیست و هدف شان این است که ملت ایران از دشمنی آمریکا غافل شود تا در غفلت خنجرشان را در شکم ملت ایران فرو کنند.

 

امام جمعه شهرستان گفت: رهبر بیدار ما به ما هشدار می دهد که مراقب باشید که آمریکا همان آمریکاست و دشمنی همان دشمنی است ولی با ترفند جدید وارد شده است.

 

وی  با بیان اینکه اختلاف نظر داخلی دلیل بر دشمنی نیست و از دشمن خارجی نباید غافل شد، گفت: در حمایت از فرمایشات رهبر انقلاب، حمایت خود را از دولت و همه کسانی که برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشش می کنند واز هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند، اعلام می کنیم اما معتقدیم بعد از برجام کینه توزی آمریکا تغییری نسبت به قبل نکرده و برداشته شدن تحریم ها که هدف ما از مذاکرات بود و آنها این هدف را با هزاران شرط و شروط به تعویق انداختند و به امضای آنها در پای این عهدنامه اعتماد نداریم.

 

محمدی پور خاطرنشان کرد: گرچه به هیئت مذاکره خودمان که تمام همت شان را گذاشتند که از منافع ملت دفاع کنند اعتماد داریم، اما به امضای آمریکا هرگز اعتمادی نداریم و زمانی مقید به عمل کردن به این عهدنامه هستیم که کتبا" بنویسند همه تحریم ها یک جا برداشته خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این همه عزت و اقتدار از مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده طلبی های آمریکای جنایتکار بدست آمد و ما تا رسیدن به پیروزی نهایی این مقاومت را حفظ خواهیم کرد، چون هیمنه آمریکه در تمام جهان شکسته شده است و در مقابل سیاستهای جمهوری اسلامی به زانو درآمده است.

 

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از عاشوراست،  گفت:  شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران دارای پشتوانه قوی و عقلانی است که یکی از آنها در زیارت عاشورا آمده است؛ " اللهم العن اول ظالم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له على ذلك" ، خدایا اولین کسی را که به اهل بیت پیامبر ظلم کرد لعنت فرما و آخرین کسی را که در طول تاریخ از این خط ظلم پیروی می کند مورد لعت  قرار بده.

 

وی تشریح کرد: این لعنت نسبت به ظالم یعنی همان شعار مرگ بر آمریکا.

 

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد