بمناسبت هفته پدافند غیر عامل/

همایش پدافند غیر عامل در اسلام آباد غرب برگزار شد

کد خبر: 293716
|
11:41 - 1394/08/11
نسخه چاپی
همایش پدافند غیر عامل در اسلام آباد غرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: بمناسبت هفته پدافند غیر عامل همایشی با حضور فرماندار ،مسئولین شهرستان و جمعی از کارشناسان در مجتمع فرهنگی غدیر اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، فرماندار شهرستان در این همایش بیان داشت:  باید بصورت اصولی و برنامه ریزی نسبت به فرهنگ سازی و ایجاد باور نقش و تاثیر پدافند غیر عامل  در کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی تلاش کرد.

 

وی با بیان اینکه بابررسی نقاط ضعف،مشکلات و موانع و تاکید بر اصل اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدات دشمن باید آماده باشیم افزود: نگاه کارشناسی و علمی و عملیاتی به پدافند غیر عامل و تبادل اطلاعات میان کارشناسان ،متخصصان و پژوهشگران برای شناسایی طرحهای اولویت دار پژوهشی  از مهمترین اهداف این گونه همایش هاست.

 

افشین کریمی گفت: دشمن تحریم هایی ظالمانه در حق کشور ما اعمال کرد چون می دانست عمده بودجه ما نفتی است در این بخش  تحریمها را افزایش داد که بتواند اقتصاد  ما را دچار چالش کند اما توصیه های اکید مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی و بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی در این چند سال تحریم را توانستیم پشت سر بگذاریم و امروز همه می بینیم که کشور ما در تصمیم گیریهای مهم منطقه و جهان  نقش بسیار مهمی را دارد و دشمن  برای توافق با کشور ما بر سر میز مذاکره نشست.

 

وی افزود:  امروز ما در برخی بخشها از جمله تجهیزات و توانمندیهای نظامی پیشرفتهای چشمگیری  داشته ایم و باید بگوییم حرف اول در حوزه نظامی را در منطقه جمهوری اسلامی ایران می زند

 

کریمی  بیان داشت : مقام معظم رهبری در خصوص پدافند غیر عامل تاکیدات فراوانی دارند و همه ما چه در زندگی شخصی ،حوزه مدیریت و جامعه باید این مقوله مهم را با جدیت در برنامه های خود جای دهیم.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد