انتقاد سخنگوی مجلس به اظهارات معاون رئیس جمهور؛

اظهار نظرهای مطرح شده ژست سیاسی است/ مجلس شورای اسلامی قانونگذار اصلی کشور

کد خبر: 293688
|
10:51 - 1394/08/06
نسخه چاپی
اظهار نظرهای مطرح شده ژست سیاسی است/ مجلس شورای اسلامی قانونگذار اصلی کشور
اسلام آباد خبر:نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: اگر هریک از مسئولان دولتی حرف و نظری را برای عملی کردن مطرح می کنند باید در مجلس که قانون گذار اصلی است آن را مطرح کنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگارصبریهاظهار داشت: مسئولان دولتی هر حرفی که در مورد تغییر  قانون می زنند باید در قالب لایحه در مجلس شورای اسلامی مطرح کنند.

 

وی افزود: قوانین اسلامی مربوط به حوزه خانواده در راستای حفظ  و حرمت این نهاد بنیادی تعیین شده است.

 

مصری در خصوص سخنان اخیر برخی از مسئولان دولت یازدهم ادامه داد: عده ای شعار لغو برخی حریم ها و ارزش های اسلامی  را سر می دهند. این در حالی است لغو ارزش ها، حریم خانواده را تهدید می کند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای به سایر شعار های دوران اصلاحات اشاره کرد و افزود: در سالهای گذشته برخی شعار فرزند کمتر زندگی بهتر را سر می دادند که امروز شاهد تبعات منفی آن هستیم به صورتی که بنیاد خانواده تک فرزندی بسیار آسیب پذیر است.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: قانونگذار مجلس شورای اسلامی است و قائدتا تعداد زیادی از افراد حاضر در مجلس روحانیون  و متشرعان کشور هستند. علاوه بر نمایندگان مجلس، شورای نگهبان نیز بر اسلامی بودن قوانین مصوب تاکید دارد.

 

وی تصریح کرد: مسئولان نقاد و سخنران نیستند و در برابر هر حرفی که می زنند مسئول هستند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر هریک از مسئولان دولتی  حرف  و نظری را برای عملی کردن مطرح می کنند باید در مجلس که قانون گذار اصلی است آن را مطرح کنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد