رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب خبر داد:

استقرار پزشک طب اورژانس در بیمارستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 293639
|
10:06 - 1394/08/03
نسخه چاپی
استقرار پزشک طب اورژانس در بیمارستان اسلام آبادغرب
اسلام آباد خبر:رییس بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب گفت: جذب پزشک طب اورژانس یک تحول در خدمات پزشکی است، که برای اولین بار اسلام آبادغرب در بین شهرستان های استان به این تحول روز دنیا مجهز شده است.

دکتر ایلخان رضایی در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبراظهار داشت: بیمارستان اسلام آبادغرب بعد از بیمارستان طالقانی کرمانشاه بیشترین مراجعین اورژانس تروما را داشته است.

 

وی افزود: با احتساب شهرستان های همجوار، اسلام آبادغرب از نظر درمانی 430 هزار نفر را پوشش می دهد.

 

مدیر بیمارستان شهرستان گفت:  اورژانس یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های بیمارستان است که با توجه به اهمیت این موضوع و در راستای رفاه حال مردم و کاهش تنش و اضطاراب مراجعه کنندگان و بیماران با هماهنگی معاونت درمان اقدام به جذب پزشک طب اورژانس شده است.

 

وی افزود: در حالت معمول که پزشکان عمومی در اورژانس قرار دارند، در صورت بروز حادثه برای بیمار آنرا به پزشک جراح ارجاع می دهند که از سه جنبه زمان، استرس و هزینه،  اثر منفی بر روی بیمار دارد.

 

رییس بیمارستان امام خمینی اسلام آبادغرب گفت: با مستقر شدن پزشک طب اورژانس که 4 سال دوره تخصصی موارد اورژانسی را گذرانده است، با اطلاعات علمی روز دنیا و کمترین خطا به مداوای بیمار می پردازد و نیازی به تماس با پزشک جراح نمی باشد.

 

وی با بیان اینکه دیگر کار بیمار با تأخیر انجام نمی شود، افزود: پزشک طب اورژانس متخصص این زمینه است و تمام جراحی های اورژانس را انجام داده و تمام مقوله های مربوز به اورژانس شامل تصادفات و تروما، سکته قلبی، خونریزی معده ، ارتوپدی، جراحی تصادفات، سکته قلبی که اکثراشتباه تشخیص ها و خطا های اورژانس به نحو فاحشی پایین می آید.

 

دکتر ایلخان رضایی با بیان اینکه جذب پزشک طب اورژانس یک تحول در خدمات پزشکی است، گفت: برای اولین بار اسلام آبادغرب در بین شهرستان های استان به این تحول روز دنیا مجهز شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد