تقدیر هیات نظارات و ارزیابی آموزش عالی استان از ریاست واحد اسلام آباد غرب

کد خبر: 293597
|
09:49 - 1394/07/29
نسخه چاپی
تقدیر هیات نظارات و ارزیابی آموزش عالی استان از ریاست واحد اسلام آباد غرب
هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم مستقر در دانشگاه رازی استان کرمانشاه که در تاریخ 94/3/16 از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب صورت گرفت به دلیل ایجاد فضای آموزشی مناسب، امکانات آموزشی، ارتقاء رشته ها...

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازروابط عمومی واحد اسلام آباد،در پی بازدید هیات نظارت و ارزیابی وزارت علوم مستقر در دانشگاه رازی استان کرمانشاه که در تاریخ ۹۴/۳/۱۶ از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب صورت گرفت به دلیل ایجاد فضای آموزشی مناسب، امکانات آموزشی، ارتقاء رشته ها خصوصاً در بخش تحصیلات تکمیلی و ارزیابی پتانسیل این واحد دانشگاهی از دکتر احمدی ریاست واحد تقدیر صورت گرفت. متن تقدیرنامه به شرح ذیل می باشد:
باسمه تعالی
رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب
برادر ارجمند جناب آقای احمدی
سلام علیکم
با احترام، نظر به بازدید هیات نظارت و ارزیابی استانی در تاریخ ۹۴/۳/۱۶ از آن واحد و مشاهده وضعیت خوب به لحاظ مدیریت، فضا و امکانات آموزشی و همچنین همکاری مناسب با این هیات، بدینوسیله از زحمات جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر بعمل می آید. امید است با استعانت از خداوند متعال و حسن تدبیر و مدیریت جامع و نیز نگاه و جهت گیری ارزشمند و دانش محور، منشاء خدمات ماندگار به جامعه دانشگاهی بوده و در عرصه تحولات فزاینده علمی و پژوهشی کشور و توسعه و تعالی آن، موثر و نقش آفرین باشید.
شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام آباد غرب این سومین بار است که در زمان ریاست دکتر احمدی  از سوی هیات نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان مورد تقدیر قرار می گیرد.

 
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد