فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی ارتش در رزمایش بزرگ محرم:

با آمادگی کامل به هرگونه تهدیدی پاسخ کوبنده می دهیم /خدمات رسانی به مردم منطقه عمومی رزمایش

کد خبر: 293594
|
08:21 - 1394/07/28
نسخه چاپی
با آمادگی کامل به هرگونه تهدیدی پاسخ کوبنده می دهیم /خدمات رسانی به مردم منطقه عمومی رزمایش
اسلام آبادخبر: فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی گفت: پیام این رزمایش پیام صلح و دوستی با کشورهای همسایه و سرکوبی توطئه های احتمالی معاندین و خدمات رسانی به مردم شریف غرب کشور با تمام توان می باشد.

به گزارشاسلام آبادخبر،  تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی در اسلام آبادغرب یکی از یگان های زرهی حاضر در رزمایش بزرگ محرم در غرب کشور می باشد.

 

سرهنگ نوشیر قائمی فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی اسلام آبادغرب از فرماندهان حاضر در این رزمایش بزرگ، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعیدالله الحسین(ع) در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر،اظهار کرد: رزمایش بزرگ و مشترک محرم، با مشارکت نیروهای چندگانه ارتش ، یگانهای واکنش سریع نیروی زمینی، راداری، موشکی، توپخانه، پدافند هوایی، تکاور، پهپاد، پایگاههای شکاری نیروی هوایی ارتش، یگانهای مهندسی و پشتیبانی با رمز لبیک یا حسین (ع) در روز 27 مهر ماه در مناطق شمال غرب و غرب کشورآغاز شد.

 

وی تشریح کرد: تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی نیز بصورت هماهنگ با سایر یگان ها با جدید ترین متدهای تاکتیکی از دو جبهه وارد عمل شده و در یک منطقه با اجرای رزمایش واکنش سریع جهت حملات احتمالی کشور های مستکبر فرا منطقه ای و نیروهای تکفیری از قبیل داعش، دشمن فرضی را متوقف و نابود کرده است.

 

 

سرهنگ قائمی با برشمردن تهداف رزمایش محرم، بیان داشت: ما با تمام توان نیروی انسانی و اداوات جنگی و تجهیزات به صورت زمینی ، هوایی، هلی کوپتری، و پدافندی در یک جبهه هماهنگ و متحد علیه دشمن وارد عمل شدیم و نیروهای مسلح ما توانستند در کوتاه ترین زمان دشمن فرضی را در تمامی جبهه ها زمین گیر  و نابود کنند.

 

وی با اشاره به عملیات میمک در دروان دفاع مقدس و نقش آفرینی نیروهای پادگان الله اکبر در این عملیات گفت: نیروهای مسلح ما گوش به فرمان فرماندهی کل قوا امام خامنه ای هستند  و با آمادگی کامل به هرگونه تهدیدی پاسخ کوبنده می دهیم .

 

فرمانده تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی تصریح کرد: پیام این رزمایش پیام صلح و دوستی با کشورهای همسایه و سرکوبی توطئه های احتمالی معاندین و خدمات رسانی به مردم شریف غرب کشور با تمام توان می باشد.

 

 

سروان محمدهادی جلیلیان فرمانده قرارگاه  تیپ 181 زرهی سرلشکر سلیمی در اسلام آبادغرب در خلال رزمایش بزرگ محرم در غرب کشور، در گفتگو با خبرنگاراسلام آبادخبر،اظهار کرد:  تیپ 181 زرهی علاوه بر حضور نظامی در این رزمایش، نقش مهمی در پشتیبانی و خدمات رسانی  ایفا می کند.

 

دبیر طرح مردم یاری رزمایش بزرگ محرم در غرب کشورافزود: با اعزام 5 اکیپ ثابت و سیارشامل نیروهای متخصص، پزشک، پزشکیار و همچنین اعزام 5 دستگاه آمبولانس در حال ویزیت رایگان مردم ایثارگر شهرستان ، روستاها و عشایر بوده و تمامی داروهای مورد نیاز به صورت رایگان در اختیار بیماران قرار داده می شود و اکیپ سیار تعمیراتی در آتلیه فنی باتعمیر وسایل عشایر در منطقه عمومی رزمایش خدمات رسانی می کنند.

 

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد