پیام فرماندار اسلام آبادغرب در مسابقات کشتی قهرمانی کشور به مردم و رسانه های شهرستان ؛

باید به گونه ای عمل کنیم که جام شهیدان ریزوندی و شهبازی تبدیل به یک جام بین المللی شود/ما امروز خودمان نگاه آینده به اسلام آبادغرب را ترسیم می کنیم

کد خبر: 293505
|
16:02 - 1394/07/14
نسخه چاپی
باید به گونه ای عمل کنیم که جام شهیدان ریزوندی و شهبازی تبدیل به یک جام بین المللی شود/ما امروز خودمان نگاه آینده به اسلام آبادغرب را ترسیم می کنیم
اسلام آبادخبر: فرماندار شهرستان اسلام آبلادغرب گفت: هنوز نیاز به حضور شهدا در زندگی مردم ملموس است، باز هم دیر نیست و فرصت هست که قهرمانان خود را به مردم و به نسل جدید که جنگ را درک نکر دند معرفی کنیم.

 

فرماندار شهرستان اسلام آبلادغرب در حاشیه مسابقات کشتی قهرمانی کشور گرامیداشت سرداران شهید محمود شهبازی و داریوش ریزه‌ وندی  در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار داشت: یکی از مشکلات و معظلات فرهنگی که در غرب کشور وجود دارد این است نتوانسته ایم چهره های شاخص و آنهایی که می توانند برای جامعه الگو باشند ، را درست معرفی  کنیم.

 

وی افزود: ضعف رسانه ای ، ضعف کار هنری، ضعف فعالیت های اجتماعی در این مناطق باعث شده  نتوانیم که شهیدان بزرگواری که این منطقه هستند که همرزم شهدای بزرگی همچون شهید همت، شهید باکری و سایر شهدای والامقام بوده اند و در جنگ سهم بزرگی داشته اند، را معرفی کنیم.

 

افشین کریمی با بیان اینکه بسیاری از شهیدان والامقام ما همچنان گمنام هستند ، گفت : ما نتوانستیم زندگی این بزروگواران را بصورت آثار هنری فیلم ، تئاتر،کتاب و ... معرفی کنیم، اما با وصف اینکه هنوز نیاز به حضور شهدا در زندگی مردم ملموس است، باز هم دیر نیست و فرصت هست که قهرمانان خود را به مردم و به نسل جدید که جنگ را درک نکر دند معرفی کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد:  شهید ریزوندی و شهید شهبازی از فرماندهان جنگ در دوران دفاع مقدس بودند و همه از شجاعت ها پهلوانی و مردمداری آنها حرف می زنند اما این فقط در سطح شهر ما باقیمانده بود ، البته سالهای گذشته مسابقاتی بنام این سرداران شهید برگزار گردیده، اما امسال بنام و به یاد این عزیزان مسابقات کشتی آزاد و فرنگی در سطح گسترده تری در شهرستان برگزار می شود .

 

فرماندار شهرستان ابراز امیدواری کرد: که بتوانیم به گونه ای عمل کنیم که برای سنوات آتی جام شهیدان ریزوندی و شهبازی تبدل به یک جام بین المللی شود و این بستگی به توانایی مردم دارد و ما باید با مهمان نوازی و اعمال و رفتار خود خاطره خوشی را در ذهن ورزشکاران مهمان بجا بگذاریم که همیشه خواستار برگزاری مسابقات در اسلام آبادغرب باشند.

 

وی بیان داشت: برای اینکه بتوانیم مسابقات را خوب برگزار کنیم، شورای ورزش شهرستان به شدت فعال شده و مدیرکل ورزش و جوانان در جمع مدیران شهرستانی حضور پیدا کرده و تمام ادارات و نهاد ها، دستگاه های نظامی و انتظامی شهرستان همه پای کار آمدند، و خوشبختانه چون موضوع شهدا و شهرستان است همه با رغبت در این کار مشارکت کردند.

 

افشین کرمی با اشاره به اینکه بالغ بر 700 نفر از ورزشکاران به مدت یک هفته مهمان اسلام آبادغرب هستند، کمیته های مختلف اعم از کمیته اسکان، پشتیبانی، تغذیه، حمل و نقل و ... تشکیل شده وهمه ادارت شهرستان، شهرداری، شورای شهر، خیرین شهرستان، هیئت کشتی و نیروهای انتظامی در بحث امنیت، سپاه در بحث فرهنگی، نماینده مردم در مجلس ، امام جمعه شهرستان و ... هرکدام به نحوی کمک کردند تا مسابقه به نحو احسن برگزار شود.

 

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: همه ارگان های شهرستان در موضوع شهدا یک پرچم واحد و یک هدف معین دارند و با برگزاری مناسب این مسابقات کشتی آزاد جوانان و بعد از آن مسابقات لیگ باشگاه های کشتی کشور برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: امیدواریم از این فرصت استفاده مناسب برای معرفی درست اسلام آبادغرب بکنیم چون مردم اسلام آبادغرب، هم از لحاظ هویت تاریخی و هم از لحاظ زحماتی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس کشیدند الگو هستند، ولی متاسفانه هنوز نتوانستیم به تکیف مان که همان رساندن پیام شهدای این مناطق که مردانه از حیثیت تمام ایران دفاع کردند، عمل کنیم.

 

کریمی در انتظار از مردم اسلام آبادغرب گفت: آینده شهرستان اسلام آبادغرب با اجرای این برنامه ها مشخص خواهد شد ونگاه  به اسلام آباد را ما امروز خودمان ترسیم می کنیم و آنچه مردم ایران از اسلام آباد به یاد دارند مربوط به شهامت و دلاوری این مردم در جنگ بوده است و امروز ما باید با مهمان نوازی فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی و بزرگ منشی، ادب و فرهیختگی مردم اسلام آبادغرب را به همه ایران نشان بدهیم و هرکدام از مهمانان که به شهر خود بر می گردند سفیری برای انتقال مردمداری و متانت مردم این دیار باشند.

 

فرماندار شهرستان از رسانه ها خواست تا  برنامه  مسابقات کشتی به نحو احسن پوشش و انعکاس داده شود و از این مسابقات بعنوان یک شروع برای معرفی شایسته شهرستان گام بردارند.

 


انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها