آیت الله ممدوحی در اسلام آبادغرب:

بارها مشکل بیکاری و فقر در جامعه را به دولت تذکر داده ایم/ هشدار رهبری قلب سعودی ها را به لرزه در آورد /مرصاد به نام اسلام آبادغرب در تاریخ ثبت شده است

کد خبر: 293483
|
09:15 - 1394/07/11
نسخه چاپی
بارها مشکل بیکاری و فقر در جامعه را به دولت تذکر داده ایم/ هشدار رهبری قلب سعودی ها را به لرزه در آورد /مرصاد به نام اسلام آبادغرب در تاریخ ثبت شده است
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: تنها کسی که توانست حرف اول و موثر را بزند قلب طرف سعودی ها را به لرزه درآورد، مقام معظم رهبری بود.

به گزارشاسلام آبادخبر،   آیت الله حسن ممدوحی در مراسمی که شامگاه روز جمعه به مناسبت عید غدیر خم در مسجدجامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با بیان اینکه غدیر هم برای اتمام دین و هم برای اکمال دین بود، گفت: از جانب خداوند به پیامبر(ص) وحی نازل شد که اگر پیام ولایت علی(ع) را ابلاغ نکنی، رسالت 23 ساله ات را انجام نداده ای. پیامبر اکرم(ص) نیز پس از فراخواندن همه برای اجتماع در یک محل، اعلام کرد که "من کنت مولا فهذا علی مولا".

 

عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه گفت: غدیر خم عیدی برای همه کسانی است که از علی(ع) تبعیت کند، با فرهنگ علی آشنا باشد و در این فرهنگ رشد کند.

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: مسائل خطرناکی ممکن است در آینده پیش بیاید که فعلا مطرح کردن آن زود است اما در خصوص انتخابات آینده باید حواستان جمع باشد.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به دلیل آنکه ایام حساس و خطرناکی است و تمام دنیا نشسته اند و نظاره گر ما هستند و ما باید قاطعانه پای کار بیاییم.

 

 آیت الله ممدوحی با اشاره به بی کفایتی عربستان در موضوع مدیریت مراسم حج خاطرنشان کرد: در حادثه حج  سعودی ها پس از آن فاجعه، با چکمه روی بدن های نیمه جان و جنازه های حجاج می رفتند و قصد داشتند جنازه ها دسته جمعی دفن کنند.

 

وی با اشاره به سکوت برخی از کشورها در مقابل حادثه حج گفت: کشته های برخی از کشورهای دنیا حتی بیش تر از ایران بود اما اعتراضی نکردند و تنها کسی که توانست حرف اول و  موثر را بزند قلب طرف سعودی ها را به لرزه درآورد، مقام معظم رهبری بود.

 

وی با اشاره به عملکرد ضعیف دولت در مقابل حادثه منا افزود: وقتی موضع گیری ضعیف برخی از مسئولین را می بینیم اشک انسان جاری می شود.

 

 آیت الله ممدوحی تصریح کرد: در اینجا دو موضوع با اهمیت را می بینیم؛ یکی قدرت اسلام و دیگری فایده رهبری در جامعه است.

 

وی تاکید کرد: مردم عزیز باید قدر این قدرت را بدانند و خط صحیحی که رهبری و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) برای مردم رسم کرده اند، را گم نکنند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات جامعه گفت: بارها موضوع بیکاری جوانان و  گرانی و فقر مردم را به دولت گوشزد کرده ایم و حتی به شخصی که مستقیم از طرف رییس جمهور به مجلس خبرگان آمده بود پیغام دادیم که این دو مسئله کمرشکن هستند و باید برای آن فکری کرد.

 

وی تاکید کرد: در این میان یک وظیفه هم برعهده خود مردم و جامعه است و آن این است که دشمن نتواند در ما روحیه انفعالی و پذیرش بی چون و چرا را بیاید.

 

آیت الله ممدوحی در ادامه به فعالیت دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و تشیع گفت: بیش از 100 هزار پایگاه اینترنتی ضد اسلام و شیعه در دنیا تاسیس شده به تولید محتوای ضد دینی می پردازند تا نسل جوان را نسبت به دین بدبین کنند.

 

آیت الله ممدوحی بیان اینکه علما و روحانیون مخالف پیشرفت علوم و استفاده از تکنولوژی جدید نیستند، گفت: می توان گفت که هیچ دانشگاهی و مرکز علمی در علوم مختلف به اندازه حوزه علمیه قم از تکنولوژی های جدید استفاده نکرده است.

 

وی با هشدار به جوانان گفت: تمام نقشه های صهیونیسم برای جوانان است. گاهی دشمن نقشه خود را از طریق معرفی کردن یک عرفان شیطانی با ظاهر دین پیگیری می کند یعنی شریف ترین کلمه که همان دین است را در مبتذل ترین معنا برای جذب جوانان به کار می برند.

 

آیت الله حسن ممدوحی در ادامه با اشاره به روحیه مقاومت مردم اسلام آبادغرب، گفت: در ایامی که منافقین حمله کردند مردم اسلام آبادغرب ایستادگی و مقاومت کردند و عملیات ماندگار مرصاد را در تاریخ به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها