به همت کمیته امداد اسلام آباد غرب/

همایش ازدواج آسان و آگاهانه در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 293422
|
10:17 - 1394/06/26
نسخه چاپی
 همایش ازدواج آسان و آگاهانه در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: همایش ازدواج آسان و آگاهانه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید صادقی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آبادخبر، مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اسلام آباد غرب در همایش ازدواج آسان و آگاهانه که به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید صادقی این مدیریت  با حضور امام جمعه شهرستان برگزار شد ،  گفت : همه ما باید برای ترویج و نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه تلاش کنیم.

 

سعید کیانی  تصریح کرد: امروزه تجرد به یک معضل اجتماعی تبدیل شده لذا ما باید تلاش کنیم با تسهیل ازدواج آسان و ترویج آن در میان مردم و جوانان آرامش را به آنها هدیه کنیم.

 

مدير كميته امداد امام خميني(ره) شهرستان اسلام آباد غرب  در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تن ندادن جوانان به ازدواج و مسئولیت زندگی مشترک ، هزینه های سرسام آوری است که خود مردم آن را به وجود آورده اند.

 

کیانی در این راستا افزود : ازدواج یک نیاز ضروری است و به عنوان امر الهی مسئولین وظیفه دارند شرایطی فراهم کنند که جوانان و خانواده ها آن را برای خود غیرممکن تلقی نکنند بلکه با برنامه ریزی صحیح و اصلاح فرهنگ غلط ازدواج و بیان آثارسوء و منفی سخت گیری آن را تسهیل کنند.

 

وی در پایان ترویج فرهنگ ازدواج آسان را نیاز امروز جامعه دانست و یادآور شد: متاسفانه فرهنگ نادرستی در امر ازدواج در جامعه رواج یافته و جوانان را دچار مشکل کرده است.

 

گفتنی است در این مراسم امام جمعه شهرستان نیز بر اجرای ازدواج آسان به عنوان یکی از سبک های زندگی اسلامی تاکید نموده و از والدین و مسئولین خواست ضمن ترویج این سنت حسنه  در راستای ایجاد اشتغال و برداشتن موانع ازدواج جوانان گام بردارند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها